مدیر روابط عمومی آبفا کهگیلویه و بویراحمد: آب برخی مناطق یاسوج روز دوشنبه ۵ دی ۱۴۰۱ قطع میشود.
کد خبر: ۱۰۸۳۹۳۸
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۱ - ۰۶:۴۲ 26 December 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، علی محمد غریبی با اعلام این خبر اظهار داشت: آب مناطقی از شهر یاسوج از جمله منطقه شرف آباد، بلوار کشاورز، کوی مخابرات، کوی علوم پزشکی، کوی آزادگان، شهرک میلاد، خیابان ساحلی، شهرک مهارت، محلات امیری ها، بختیاری ها و حاجتی ها، شهرک امام حسین، شهرک امام علی و دولت آباد امروز دوشنبه ۱۴٠۱/۱٠/٠۵ با قطعی آب روبرو می‌شود.

مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی آبفا گفت: این قطعی ها به جهت بهسازی و  توسعه شبکه و همچنین وصل شبکه آبرسانی پلی اتیلن ۱۲۵ میلی متری بلوار ۴۵ متری زنده یاد آیت الله ملک حسینی (ره) واقع در محدوده شرف آباد بوده و از ساعت ۹ صبح تا ۱۷ عصر انجام می‌شود.

غریبی بیان کرد: ضمن پوزش از ساکنین مناطق یادشده به واسطه بروز این قطعی برنامه ریزی شده، انتظار داریم مشترکین عزیز با پیش بینی و ذخیره آب کافی برای ساعاتی که قطعی آب وجود دارد، همکاری لازم را با مجموعه آب و فاضلاب داشته باشند.

سخنگوی شرکت آبفا استان با اشاره به بروز قطعی و افت فشار آب افزود: هیچ گونه نیازی به دستکاری کنتور و تأسیسات آب نیست و مشترکان باید از چنین اقدامی به جد خودداری کنند.
غریبی خاطر نشان کرد: این قطعی ها به واسطه توسعه خطوط آبرسانی شهر یاسوج بوده و انتظار می رود شهروندان با صبر و شکیبایی، خادمان خود را در آبفا یاری نموده و در بهسازی خطوط فرسوده آبرسانی که خواست عمومی از ما نیز هست بیش از پیش همراهی نمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار