کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت:فردا در اواخر روز شاهد ورود سامانه بارشی به استان خراسان رضوی خواهیم بود و این سامانه نواحی شمالی و مرکزی استان را تحت پوشش قرار خواهد داد.
کد خبر: ۱۰۸۴۰۵۳
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۵ 26 December 2022

به گزارش تابناک رضوی، زهرا آهنگرزاده با بیان این مطلب عنوان کرد:سامانه بارشی که از ابتدای هفته وارد خراسان رضوی شده بود به تدریج با کاهش ابرناکی از استان خارج شد اما سامانه بارشی جدیدی از اواخر روز سه شنبه وارد استان خراسان رضوی می‌شود که نواحی شمالی و مرکزی استان را فرا می‌گیرد.

وی افزود:دمای فعلی هوای مشهد 6 درجه سلسیوس است و براساس پیش بینی‌ها امروز بدون تغییر نسبت به روز گذشته، بین صفر تا 12 درجه در نوسان خواهد داشت.

آهنگرزاده تصریح کرد: با توجه به اینکه روز گذشته در بسیاری از شهرستان‌های استان شاهد بارش باران بودیم در شهرستان سبزوار با 1.2 میلیمتر بیشترین میزان بارندگی و در مشهد 0.3 میلیمتر بارندگی ثبت شده است.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی خاطرنشان کرد:کیفیت هوای مشهد در 24 ساعت گذشته با عدد شاخص کلی 100 در مرز ناسالم شدن است.

وی گفت: طبق اعلام سازمان محیطزیست خراسان رضوی،بیشترین بار آلودگی از ایستگاه شهیدمفتح با عدد شاخص 122 در شرایط ناسالم برای گروه‌های به حساس ثبت رسیده است و دمای حال حاضر 3 درجه سانتی‌گراد و آسمان آفتابی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار