نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت: اعتبارات لازم برای احداث بزرگراه سبزوار-قوچان اختصاص نیافته است.
کد خبر: ۱۰۸۵۱۰
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۹ 09 October 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی رمضانعلی سبحانی‌فر در گفت‌وگو با تسنیم در زمینه آخرین وضعیت 2 محور سبزوار، قوچان و سبزوار، اسفراین، اظهار داشت: موافقت کمیسیون 215 محور سبزوار، قوچان در سه سال اخیر گرفته شده و در ردیف جدول 20 نیز قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه موافقت 215محور سبزوار، اسفراین نیز پس از سال‌ها پیگیری ناموفق سرانجام به جواب رسید و آن هم در جدول اعتباری 20 قرار گرفت، افزود: جدول شماره 20 ردیف اعتباری است که چندین طرح و پروژه را در خود جای داده و برای مکان‌های مختلف اعتباراتی متناسب تعریف شده است.

سبحانی فر با بیان اینکه تاکنون اعتبار لازم برای این 2 محور اختصاص نیافته است، خاطرنشان کرد: انتظار داریم با توجه به اینکه این 2 محور از محورهای شریانی و حیاتی است بتوانیم بحث تعریض و بهسازی این مسیرها را دنبال کنیم.

وی با اشاره به سفر اخیر معاون وزیر راه و شهرسازی به شهرستان سبزوار و بازدید از این 2 محور، یادآور شد: با توجه به حجم بالای مسیر و تردد و ارتباطات و حمل و نقل در این 2 محور درخواست ما این است که این مسیر را به عنوان یک آزاد راه داشته باشیم.

سبحانی فر ادامه داد: در حال حاضر در حال پیگیری برای این امر هستیم و درصورتی که مسائل فنی جواب دهد این مسیر از یک مسیر 4 باند و 2 محوری به یک آزاد راه تبدیل می‌شود.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن با تاکید بر اینکه مسیر سبزوار به قوچان ضرورت تبدیل شدن به آزاد راه را دارد، عنوان کرد: با توجه به حجم بالای ترددها به آسیای میانه از این مسیر، از اهمیت بالایی برخوردار است و پیگیر این هستیم که اعتباراتی برسد تا کار این مسیرها بتواند آغاز شود.

سبحانی‌فر در زمینه زمان اختصاص اعتبارات مورد نیاز برای این 2 محور تصریح کرد: زمان خاصی نمی‌شود برای اختصاص اعتبارات این 2 محور تعیین کرد و باید ببینیم وضعیت اعتباری دولت چگونه پیش خواهد رفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار