در پیام تبریک فرمانده سپاه امام رضا (ع) آمده است
فرمانده سپاه امام رضا (ع) در پیامی میلاد یگانه دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) را به زنان مسلمان به ویژه زنان و مادران قهرمان، خواهران بسیجی و پاسدارِ ایران اسلامی تبریک گفت.
کد خبر: ۱۰۸۷۰۰۹
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۶ 12 January 2023

به گزارش تابناک رضوی، سردار غیاثی در این پیام با تبریک فرخنده میلاد یگانه دخت نبی مُکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها آورده است، این روز بزرگ و فرخنده، پیام آور پاک زیستن، خالص بودن و حفظ عصمت و عفت و حیا و حجاب می باشد.

در این پیام با اشاره به اینکه فاطمه سلام الله علیها جلوه کمالات است، آمده حضرت زهرا سلاما الله علیها مظهر شجاعت و مقاومت، اسوه صبر و مظلومیت است و در دفاع از سنگر ولایت و امامت جان ارزشمند خود را فدا کرد، بانویی که بلندای طوبا قامت زیبایش، زینت بخش باغ آفرینش بود و شمیم جان فزای گل وجودش بوستان هستی را عطرآگین ساخت.

در این پیام می خوانیم امروز زنان ایران اسلامی در پرتو آموزه‌های ارزنده آن یگانه بانو، عالی‌ترین حضور و تاثیر را در عرصه های مختلف اجتماعی، فرهنگی، خانواده، سیاسی، اقتصادی، علمی و تکنولوژی به منصه ظهور رسانده و الگوی صحیح زن بودن و افتخار نمودن به این موهبت الهی را به جهانیان ارائه کردند و با حضور مستمر در صحنه‌های گوناگون انقلاب اسلامی دسیسه های دشمنان قسم خورده نظام مقدس را خنثی کردند.

رهروان فاطمه زهرا سلام الله علیها با تمسک به آن بانوی بصیر و انقلابی هدفی جز رضای خدا و اقامه اسلام و حاکمیت ولایت ندارند، پس بشارت تان باد شما را که دل به هوای کوی حضرت فاطمه (س) و فرزندان ایشان سپرده اید و برای اعتلای کلمه الله به پیروی از مکتب حضرتش سر در کف نهاده اید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار