معاون سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: دهه فجر زمان مناسبی برای بیان خدمات انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۱۰۸۷۴۳۰
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۶ 15 January 2023

 سید جواد هاشمی‌مهر در نشست ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه دهه فجر امسال با توجه به برنامه‌ریزی‌های دشمن ویژه برگزار شود، گفت:مدیران جهادی در دولت سیزدهم در راستای معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی پای کار باشند و آنچه در طول این چهار دهه عمر انقلاب اسلامی به دست آمده برای نسل‌هایی که آشنایی کمتری با آن دوران دارند مطرح شود.

معاون سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه دشمن در نتیجه غفلت ما توانست کارها و برنامه‌هایی انجام دهد و نتیجه برنامه‌های دشمن حضور برخی از جوانان و نوجوانان در کف خیابان و ایجاد اغتشاش بود، گفت: برای بیان خدمات نظام غفلت کردیم و میدان را به دشمن دادیم.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی سال در 57 روح تازه در کالبد سایر کشورهای مسلمان ایجاد کرد و موجب تقویت اعتماد به نفس آنها شد، افزود: جمهوری اسلامی همه ملت‌های جهان را زنده کرد و سبب احیاء اسلام سیاسی شد.

ها‌شمی‌مهر عنوان کرد: انقلاب اسلامی سال 57 ملت ایران موجب گسترش مطالعات اسلام شناسی به جای شرق‌شناسی شد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه گفتمان‌سازی انقلاب اسلامی در مدارس و دانشگاه‌ها مورد توجه قرار گیرد، گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی طی سال‌های اخیر بر موضوع جهاد تبیین تاکید فراوانی دارند که دهه فجر زمان مناسبی است تا در قالب جهاد تبیین نقش و اهداف جمهوری اسلامی برای جوانان بیان شود.

وی گفت: دهه فجر چندین سال قبل با شور و حرارت خاصی برگزار می‌شد اما طی سال‌های اخیر جشن‌های دهه فجر رنگ و بوی گذشته را ندارد و نتیجه این شده که جوانان ما چندان شناختی نسبت به دهه فجر و انقلاب اسلامی ندارند.

معاون استانداری کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه دهه فجر زمان مناسب برای جهاد تبیین است، گفت: خدمات جمهوری اسلامی با دوران پهلوی قابل مقایسه نیست، این دهه را غنیمت بشماریم و کارهای انجام شده را بیان کنیم.

وی با اشاره به نقش زنان در پیروزی انقلاب اسلامی گفت: زنان بعد از انقلاب در دوران دفاع مقدس و در حوزه‌های سیاسی اجتماعی، علمی و سیاسی توفیقات زیادی به دست آوردند که موفقیت‌های زنان و بانوان برجسته‌سازی و اطلاع‌رسانی شود.

وی با اشاره به اینکه اصناف و بازاران نقش بارزی در پیروزی انقلاب اسلامی داشتند، بر ایجاد روشنگری توسط جامعه رسانه‌ای استان تاکید کرد و گفت: کمیته‌های 24 گانه ستاد دهه فجر در استان تشکیل شده که توصیه می‌کنیم برنامه‌های واحدی توسط این کمیته‌ها اجرا و از جزیره‌ای عمل کردن بپرهیزند.

وی با تاکید بر اینکه تلاش شود تا دهه فجر امسال متفاوت‌تر از سال‌های گذشته برگزار شود، افزود: لیست پروژه‌های افتتاحی و کلنگ‌زنی عمرانی و اقتصادی و میزان تاثیرگذاری این پروژه‌ها در توسعه استان به خوبی در اختیار اصحاب رسانه قرار داده شود تا به اطلاع مردم رسانده شود.

هاشمی‌مهر با اشاره به همزمانی برنامه‌های دهه فجر با ماه پر خیر و برکت رجب و سالروز میلاد امام علی(ع) گفت: جشن‌های میلاد حضرت امیر(ع) و میلاد امام جواد در قالب جشن‌هایی دهه فجر برگزار شود.

در ادامه سید جواد خاضع رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد  گفت: دشمن به دنبال ایجاد موج یاس و ناامیدی در جامعه و فریب نسل نوجوان و جوان ما از طریق دروغگویی و تحریف حقایق و بزرگنمایی مشکلات و نادیده گرفتن دستاوردهای انقلاب است.

وی بیان کرد:  تبیین گفتمان انقلاب اسلامی با محوریت بیانیه گام دوم انقلاب و بیان خدمات، دستاوردها و پیشرفت های نظام مقدس جمهوری اسلامی در تمامی عرصه‌های علمی، فناوری، فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و ورزشی با شیوه های خلاقانه و ابتکاری و هنرمندانه ضروری است.

گفتنی است در پایان احکام اعضای کمیته ۲۴ گانه دهه فجر ابلاغ شد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار