فرماندار زبرخان:
فرماندار زبرخان گفت: دهه فجر انقلاب اسلامی یادآور رشادت‌ها و جان‌فشانی‌های مردم در راه مبارزه با طاغوت است.
کد خبر: ۱۰۹۱۸۴۳
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۲ 10 February 2023

به گزارش تابناک رضوی، محمد عین القضات با اشاره به تبیین دستاوردهای جمهوری اسلامی از جمله رشد و تعدد و ارتقاء سطح علمی دانشگاه‌ها و پیشرفت در علم پزشکی، اقتصاد و... بعد از انقلاب در چهل و چهارمین سالگشت پیروزی انقلاب، بیان کرد: انقلاب در هر جامعه اگر با هدف باشد نتیجه می‌دهد مانند انقلاب اسلامی که هدفش آزادی و استقلال بود.

فرماندار زبرخان تصریح کرد: بعد از انقلاب اسلامی صادرات نفتی ۵۴۰ برابر، خدمات بانکی ۲۰ برابر و در حوزه ورزش ۵۰ برابر رشد داشته است، همچنین در بحث هوا فضا در رتبه ۸ دنیا و در تولید علم در رتبه ۴ دنیا در مقایسه با قبل انقلاب قرار داریم.

وی در انتقاد به رسانه‌ها مبنی بر عدم شناساندن شخصیت‌های بزرگی همچون شهید چمران و امام راحل به مردم، گفت: در دنیا مانند این بزرگان نداریم و نخواهیم داشت، لذا باید مردم عزیز حداکثر شناخت را از منش و تفکرات این اسطوره‌ها پیدا کنند.

عین‌القضاة با تحلیل و تبیین ارکان رسالت زینبی از جمله استقامت و بردباری در برابر توطئه‌های دشمن، پایبندی و وفای به عهد و... اظهار کرد: در بهمن‌ماه ۵۷، جهان شاهد تحولی شگرف و انقلابی عظیم و مردمی در تاریخ بود.

وی با اشاره به اینکه با آمدن امام عظمت، شرافت و افتخار به همراه آمد، خاطرنشان کرد: این انقلاب عظیم با همه ابعاد گسترده‌اش دستاورد خون شهیدانی است که با پشتوانه آیه شریفه «وَ سَیعْلَم الَّذِینَ ظَلَم وا أَی م نْقَلَبٍ ینْقَلِبونَ» به دل طاغوت هجمه بردند و سرافراز بیرون آمدند.

فرماندار زبرخان اضافه کرد: اکنون در مقطع خاصی از تاریخ تحولات جهان و همچنین در موقعیت حساس و سرنوشت‌سازی از دوران انقلاب اسلامی قرار گرفته‌ایم، افزود: به تأسی از آن شهیدان والامقام، مسئولیت همه ما ایجاب می‌کند تا ضمن کنکاشی مجدد در واقعیت‌ها، ریشه‌ها و آثار گوناگون انقلاب در ابعاد سیاسی، اقتصادی و فرهنگی، با برنامه‌ریزی دقیق به تبیین و تثبیت هرچه بیشتر آن همت گماریم و با مبارزه همه جانبه با حکومت طاغوتیان زمان، موجبات شادی روح پرفتوحشان را فراهم سازیم.

وی در پایان از همه اقشار جامعه تقاضا کرد با حضور گسترده در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن، زنده‌کننده یاد شهدا و تجلی‌بخش آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار