معاون عمرانی استاندار ایلام ؛
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام با بیان اینکه مطالعات دقیق کارشناسی، مبنای انتخاب منطقه برای ایجاد اردوگاه دانش آموزی این استان است، گفت: این اردوگاه باید با لحاظ تمامی زیرساخت‌ها احداث شود.
کد خبر: ۱۰۹۲۶۰۹
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۸ 15 February 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ سعید هژبری  در بازدید از ۲ منطقه شهرستان چرداول برای مکان یابی اردوگاه های دانش آموزی اظهار داشت: ساخت اردوگاه دانش آموزی جزو مصوبات سفر رئیس جمهور است و پس از انتخاب منطقه مورد نظر، اعتبارات آن تامین می شود.

وی با تاکید بر کار کارشناسی و مطالعات دقیق برای انتخاب منطقه اردوگاه دانش آموزی افزود: علاوه بر مطالعات دقیق، علمی و کارشناسی، باید تمامی مجوزها از دستگاه های مربوطه برای ایجاد اردوگاه دانش آموزی اخذ شود.

معاون استاندار ایلام بیان داشت: داشتن جاده دسترسی مناسب، فاصله استاندارد از تاسیسات و کارخانجات و همچنین فاصله استاندارد از جاده اصلی از جمله فاکتورهایی است که در انتخاب منطقه مورد نظر برای اردوگاه باید لحاظ شود.

هژبری تاکید کرد: پس از اتمام مطالعات و کار کارشناسی و پس از انتخاب منطقه مورد نظر برای ایجاد اردوگاه، اعتبارات این پروژه ها مشخص و عملیات ایجاد آن آغاز می شود.

اردوگاه دانش‌آموزی، محیطی آموزشی‌ تربیتی است که با مجوز رسمی آموزش و پرورش، در راستای تحقق اهداف شش‌گانه تعلیم و تربیت، برای تکمیل و تقویت فعالیت‌های آموزشی و پرورشی مدارس ایجاد می‌شود./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار