مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اردستان گفت: یارانه و کمک هزینه نانوایی‌ها از ۱۵ درصد به ۳۰ درصد افزایش یافت و هیچ افزایش قیمتی در فروش نان نخواهیم داشت.
کد خبر: ۱۰۹۳۲۲۶
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۸ 19 February 2023

محمدامینی اظهار کرد: هم‌زمان با آغاز مرحله سوم هوشمندسازی مدیریت یارانه آرد و نان، یارانه و کمک هزینه نانوایی‌ها از ۱۵ درصد به ۳۰ درصد افزایش یافت که در نتیجه هیچ افزایش قیمتی در فروش نان نخواهیم داشت.

وی افزود: این افزایش یارانه بابت افزایش هزینه‌های دستمزد و اجاره و دیگر هزینه‌های هر نانوایی است و قیمت نان در سال آینده به هیچ عنوان افزایش نخواهد یافت و نانوایی‌های مجاز به افزایش نرخ خودسرانه نخواهند بود.

 مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اردستان با اشاره به اجرای مرحله سوم هوشمندسازی مدیریت یارانه آرد و نان در اردستان، تصریح کرد: در مرحله سوم اجرای طرح در واقع سهمیه آرد بر اساس عملکرد ماهانه و تراکنش فروش نانوایی‌ها به آنها اختصاص می‌یابد که با این روش از فروش آرد بیرون از شبکه نان جلوگیری می‌شود.

امینی گفت: در مرحله سوم، نانوایی‌ها حق فروش نان بدون کارت بانکی را ندارند و برای کسانی که کارت بانکی در اختیار ندارند، موقتاً یک کارت خرید نان به نانوایی‌ها داده می‌شود که از طریق آن فروش نان به مردم انجام شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر حدود ۸۶ واحد نانوایی در شهرستان اردستان فعالیت می‌کنند که تمام آنها مجهز به دستگاه‌های کارت خوان است، گفت: بازرسی و نظارت بر مرحله سوم هوشمندسازی توسط مدیریت جهادکشاورزی انجام خواهد شد و مردم در صورت مشاهده تخلف‌های نانوایی‌ها آن را به واحد بازرسی جهاد کشاورزی و یا تعزیرات حکومتی اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار