درمراسمی با حضورمشاور رییس سازمان بهزیستی کشور از زحمات محمد زیدوند قدردانی و محمود حسین آبادی به عنوان سرپرست جدید بهزیستی استان مرکزی معرفی شد.
کد خبر: ۱۰۹۳۵۳۵
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۶ 21 February 2023

 

به گزارش تابناک مرکزی،مشاور رییس سازمان بهزیستی کشوردر آیین معارفه سرپرست جدید اداره‌کل بهزیستی استان مرکزی در اراک، گفت: ۴۰۰ برنامه از ابتدای امسال تاکنون در مجموعه بهزیستی کشور طراحی و اجرا شد.
سید محمدجواد حسینی افزود: هم‌اکنون سازمان کار ویژه‌ای برای تحول در فرایند و ارایه خدمات بهتر به جامعه هدف، آغاز کرده است.
وی بیان کرد: بهزیستی با دامنه فعالیت گسترده ارایه خدمات، تنها مجموعه‌ای است که وظیفه نگهداری افراد را برعهده دارد.
مشاور رییس سازمان بهزیستی کشور ادامه داد: این سازمان در چهار محور مردم‌سازی، هوشمندسازی، شفافیت و کارآمدی تلاش ویژه دارد خدمات مطلوب به جامعه هدف خود ارایه کند.
حسینی اظهار داشت: این مجموعه از افراد دارای معلولیت تا افراد آسیب دیده اجتماعی، فرزندان بی سرپرست و بدسرپرست را زیر پوشش خدمات دارد.
وی عنوان کرد: آنچه در یک سال اخیر برای کمک به بخشی از جامعه هدف در بهزیستی رقم خورده شد، قانون حمایت از معلولان است.
مشاور رییس سازمان بهزیستی کشور افزود: گفتمان خدمت رسانی، دسترسی آسان و مناسب‌سازی برای این قشر مورد توجه این مجموعه حمایتی است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی نیز در این آیین گفت: کار و ارایه خدمات به جامعه هدف در بهزیستی به سبب دامنه گسترده فعالیت‌های اجتماعی، سخت است و کارکنان این مجموعه باید افرادی دلسوز باشند.
بهنام نظری به وظایف بهزیستی اشاره کرد و افزود: بهزیستی در تمام آسیب‌های اجتماعی به ارایه خدمات می‌پردازد و وظایف مهمی برعهده دارد.
وی با اشاره به راهپیمایی مردم در ۲۲ بهمن، بیان کرد: مردم در این حرکت انقلابی همانند سایر فعالیت‌ها از مسئولان جلوتر بودند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی ادامه داد: بر اساس نظریه تاریخ نویسان، انقلاب اسلامی ایران منحصر به فردترین انقلاب در طول تاریخ است و به پشتیبانی مردمی به حیات خود با اقتدار ادامه می‌دهد.
نظری بیان کرد: امروز جمهوری اسلامی به نقطه امید همه مظلومان و ستمدیدگان تبدیل شده است.
سرپرست جدید اداره‌کل بهزیستی استان مرکزی هم گفت: آموزش و آگاه سازی ۲ حلقه مفقوده‌ای هستند که با کمک نیروهای جهادی و مردم می‌توان آنها را مورد توجه قرار داد.
محمود حسین آبادی افزود: باید از ظرفیت جامعه و خانواده برای کمک به مقوله‌هایی که مغفول مانده، استفاده کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار