استاندار مرکزی گفت: امام خمینی(ره) مولفه اصلی هویتی استان مرکزی است و بخشی از حیات با برکت خود را در خمین و تربیت شده حوزه علمیه اراک بودند که مقام معظم رهبری فرمودند شاکله علمی حضرت امام(ره) در حوزه علمیه اراک شکل گرفت و اینها افتخارات بزرگ این استان است.
کد خبر: ۱۰۹۳۶۹۵
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۸ 22 February 2023

 


به گزارش تابناک مرکزی، فرزاد مخلص الائمه استاندار مرکزی در آیین تجلیل از فعالین حوزه ایثار و شهادت استان مرکزی افزود: تقارن این جلسه تجلیل از فعالین ایثار و شهادت استان با روز اول ماه شعبان ، سالروز عملیات پرافتخار خیبر و سالگرد شهادت آیت الله شهید محلاتی بسیار ارزشمند است و این اتفاق مبارک را به فال نیک می گیریم و امیدمی رود منشا خیرات و برکات فراوانی باشد.
وی یادآورشد: استان مرکزی حماسه های بزرگی در دوران دفاع مقدس خلق کرده که شهید اسدالله بربری به عنوان خلبان حماسه ساز جنگ تحمیلی یکی از افتخارات بزرگ استان است.
استاندار مرکزی با اشاره به برگزاری کنگره ملی نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی گفت: کنگره شهدای استان مرکزی و افتخارات بزرگی که در طول این رویداد فرهنگی و اجتماعی انجام‌ شده مرهون تلاش ها و مجاهدت های فرماندهی سپاه روح الله استان و ستاد کنگره است.
وی شبکه سازی مردمی، سازماندهی مستحکم و خردمندانه و اقدامات ابتکاری را مهمترین برجستگی های کنگره شهدای استان مرکزی خواند و افزود: یکی از برتری های این کنگره با سایر کنگره ها وجود نام زیبای حضرت امام خمینی(ره) در این کنگره بود و تبیین نقش حضرت امام(ره) در دفاع مقدس برجستگی ویژه ای به کنگره استان مرکزی داد.
مخلص الائمه ادامه داد: برگزاری کنگره شهدای استان مرکزی باب فعالیت های نوین فرهنگی و پژوهشی در حوزه دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت را باز کرده و هم اکنون‌ ستاد کنگره با هدایت های فرماندهی سپاه روح الله فعال است و در حوزه های تبیینی و پژوهشی فعالیت می کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار