دادستان عمومی و انقلاب یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد از بازداشت فرد خاطی و توهین کننده به آمر به معروف در یاسوج خبر داد.
کد خبر: ۱۰۹۹۹۵۷
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۳ 10 April 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، سید علی ملک حسینی گفت: روز پنج شنبه ۱۷ فروردین ماه ۱۴۰۱ در پی تذکر خانم آمر به معروف به خانم بدحجاب در یکی از فروشگاه‌های یاسوج، همسر این خانم اقدام به استفاده از اسپری افشانه فلفلی به آمرین به معروف می‌کند.

وی افزود: پس ازاطلاع از این اتفاق و در راستای قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر، دستور شناسایی و بازداشت متهم صادر شد که این فرد امروز توسط پلیس امنیت اخلاقی بازداشت شد.

دادستان یاسوج اظهارکرد: فرد خاطی پس از جمع آوری ادله و تطبیق با فیلم دوربین مداربسته و صدور قرار قانونی روانه زندان شد.

ملک حسینی ضمن اعلام حمایت دستگاه قضایی استان از آمرین به معروف نسبت به افرادی که با بی حجابی و یا تعرض به آمرین به معروف موجب هنجارشکنی و قانون گریزی هشدار داد و خاطرنشان کرد: از آنجایی که مرحله تذکر لسانی نسبت به منکرات وظیفه شرعی و قانونی آحاد افراد جامعه است مردم عزیز باید با رعایت شرایط قانونی و زبان نیکو و خیرخواهانه، به این واجب شرعی عمل کنند و با کسانی که در مقابل نصیحت و امربه معروف، مقاومت، توهین، تهدید و یا هرگونه هنجارشکنی می‌کنند، برخورد قانونی و بازدارنده صورت خواهد گرفت.
به نقل از روابط عمومی دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد، وی همچنین از مردم عزیز و مؤمنین هم استانی درخواست کردند در صورت لزوم و در موارد خاص و نیاز به اقدام عملی موضوع رو فورا به پلیس اطلاع دهند و از هرگونه اقدام شخصی و یا مخالف با قانون پرهیز کنند.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار