مدیرکل انتقال خون ایلام؛
مدیرکل انتقال خون ایلام بیان داشت : پایگاه انتقال خون استان سال گذشته توانست جوابگوی ۱۰۰ درصدی نیاز خونی بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان ایلام باشد.
کد خبر: ۱۱۰۰۶۶۸
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۸ 15 April 2023

 به گزارش تابناک ایلام؛  لیلی عاصم آبادی با اشاره به اینکه سال گذشته ۲۱ هزار و ۶۳۵ نفر از مردم استان برای اهدای خون به پایگاه های انتقال خون مراجعه کردند، گفت : از این میزان مراجعه تعداد ۱۸ هزار و ۱۷۱ نفر موفق به اهدای خون شدند.

وی افزود : از تعداد مراجعات به پایگاه های انتقال خون استان طی سال گذشته تعداد چهار هزار و ۵۴ نفر اهدا اولی بودند، پنج هزار و ۶۲۱ نفر باسابقه و هشت هزار و ۴۹۶ نفر نیز اهدا کننده مستمر بودند.

عاصم آبادی ادامه داد : در سه ماهه پایانی سال گذشته پویش چتر سرخ زندگی در تمامی پایگاه های انتقال خون سراسر کشور برگزار شد که در اجرای این پویش مشارکت بیش از ۲۰ دستگاه اجرایی استان رخ داد.

وی مطرح کرد : احداث پایگاه انتقال خون در شهرستان‌های ایوان و دهلران یکی دیگر از برنامه‌های مهم و ضروری سال گذشته بود که با پیگیری‌های صورت گرفته ۲ قطعه زمین در این شهرستان‌ها برای احداث پایگاه ثابت خونگیری تامین و در ایام دهه مبارک فجر سال گذشته کلنگ زنی شده و در مرحله برگزاری مناقصه و آغاز مراحل احداث است./ع

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار