شهردار اصفهان با بیان اینکه سال جاری، سال پرتلاشی برای شهرداری اصفهان خواهد بود گفت:چنانکه به‌جز ابرپروژه‌ها، بالغ بر یک هزار و ۶۱ پروژه در چهار بازه زمانی سه‌ماهه برای شهر پیش‌بینی شده است.
کد خبر: ۱۱۰۱۱۲۲
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۱ 17 April 2023

علی قاسم‌زاده، در آیین تکریم و معارفه خدمتگزاران شهر عنوان کرد: امسال حرکت شهرداری به سمت ارائه خدمات غیرحضوری سرعت بیشتری می‌گیرد و این‌ موضوع در همه حوزه‌ها ملاکی برای سنجش موفقیت مدیران خواهد بود.
وی افزود: ارائه خدمات در حداقل زمان‌ممکن، تامین رضایت حداکثری شهروندان، پرهیز از منت‌گزاری و آزار برای ارائه خدمت، تعامل بی‌واسطه با مردم و اطلاع از مشکلات موجود از محورهای فعالیت شهرداری در سال جاری است.

ساختار مدیریت شهری، مغتنم‌ترین فرصت‌ برای خدمت‌رسانی و بروز خلاقیت

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان نیز گفت:ما در مجموعه‌ای از فرصت‌ها به سر می‌بریم که شامل مسوولیت‌هایی است که بر عهده‌مان قرار داده شده و باید به نحو شایسته به آنها بپردازیم.
محمد نورصالحی افزود: تاکنون ۵۹۰ روز از شورای ششم طی شده و باید از خودمان بپرسیم آیا کم و کاستی داشته یا از فرصت‌ها به خوبی استفاده کرده ایم.
وی تاکید کرد: ساختار مدیریت شهری با تنوع مسوولیت‌هایی که در خود دارد یکی از مغتنم‌ترین و بهترین فرصت های خدمت‌گزاری و بروز خلاقیت است.
نورصالحی اظهار کرد: شهر مجموعه ای از نیازها و اقدامات فراوان انجام نشده است و هر کدام از ما با انبوهی از کارها و برنامه‌ها روبرو هستیم.
وی اضافه کرد: همکارانی که از امروز مسوولیت جدیدی در مجموعه شهرداری برعهده می‌گیرند تلاش کنند تا مسولیت خود را به بهترین نحو انجام دهند و از این فرصت برای خدمت‌رسانی به مردم بهره‌مند شوند.

در این مراسم با احکام جداگانه از سوی شهردار، مسعود مهدویان‌فر به عنوان مدیرکل حوزه شهردار و امور شورای اسلامی شهر اصفهان منصوب و از زحمات مهدی سلطان‌آقایی تقدیر و مدیریت منطقه هفت شهرداری اصفهان به او محول شد.

محمدرضا صادقی نیز به عنوان مدیر کل امور حقوقی و قراردادهای شهرداری منصوب و محسن شکرچی‌زاده مدیر قبلی در این سمت بعنوان مشاور شهردار در امور حقوقی معرفی شد.

علی رضی‌زاده نیز به جای میثم بکتاشیان برای تصدی پست مدیریت منطقه یک شهرداری اصفهان معرفی شد و بکتاشیان مدیریت احیای بافت‌های تاریخی و بازآفرینی بافت‌های فرسوده شهرداری را بر عهده گرفت.

سعید فردانی نیز بعنوان دستیار ویژه شهردار در امور هوشمندسازی و مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اصفهان منصوب و از زحمات حمیدرضا ابطحی تقدیر شد.

شهردار اصفهان همچنین با تقدیر از مجید شریفی‌فر، محسن آنالویی را به‌عنوان مدیرمسوولی خبرگزاری شهرداری اصفهان (ایمنا) برگزید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار