مدیر کل کمیته امداد خبر داد :
مبشری : ۶ هزار و ۶۹۶ مورد مکاتبه مردم استان در یک سال گذشته تاکنون در این نهاد ثبت و پاسخ مورد نیاز به آنان داده‌شده است.
کد خبر: ۱۱۰۲۲۱۱
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۳ 26 April 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، قباد مبشری روز سه شنبه پنجم اردیبهشت ماه در حاشیه پاسخگویی به درخواست‌های مردمی در سامانه سامد استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه از مجموع مکاتبات مردمی در کمیته امداد استان۲ هزار و ۷۷۳ مورد مراجعه مستقیم بوده، افزود: بیشترین درخواست‌های مراجعان این نهاد حمایتی در خصوص کمک نقدی، وام قرض‌الحسنه، وام خوداشتغالی، درمان، هزینه تحصیلی و ازدواج بوده است.

وی ابراز کرد: این مکاتبات از دستگاه‌های مختلف در قالب نامه‌های ریاست جمهوری، انجمن‌های حمایت از زندانیان، دفتر نماینده، ولی فقیه، بنیاد علوی، دفتر رهبری، نمایندگان، استانداری و سایر موارد ثبت شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: به‌منظور تسهیل در خدمت‌رسانی به مددجویان، سیستم امداد هوشمند و کارآمد با بانک اطلاعاتی کامل، منسجم و جامع برای خانواده‌های زیرپوشش اجرایی شده است.

مبشری افزود: سامانه امداد هوشمند و کارآمد (سُها) باهدف چابک سازی فرآیند ارائه خدمات مطلوب به نیازمندان با بهره‌گیری از فناوری‌های نوین در بستر‌های الکترونیکی و فضای مجازی هم‌زمان با سراسر کشور در تمامی ادارات کمیته امداد استان اجرایی شده است.

وی عنوان کرد: راه اندازی سامانه امداد هوشمند به آدرس Soha.emdad.ir باهدف بهبود و مدیریت خدمات سامانه امداد هوشمند و کارآمد ایجادشده و به‌روزرسانی اطلاعات فردی و پالایش اطلاعات مددجویان و صحت سنجی، ازجمله برنامه‌های این طرح است.

مبشری با اشاره به اینکه این طرح باهدف بهبود و مدیریت خدمات به مددجویان تحت حمایت در کمیته امداد اجرایی شده است، اظهار کرد: دسترسی آسان به سامانه، عدم مراجعه حضوری به امداد و ارائه درخواست خدمات، بخشی دیگر از مزایای این سامانه است.

وی گفت: اطلاعات تمامی خانوار‌های تحت حمایت در سامانه امداد هوشمند ثبت شده و مددجویان با ورود به سامانه می‌توانند به‌صورت الکترونیکی درخواست‌های خود را ثبت، ارسال و مددکاران به درخواست‌های آنان رسیدگی می‌کنند.

مبشری به فعال شدن ورود مددجویان به سامانه سها با رمز یکبار مصرف اشاره و بیان کرد: به منظور حفظ کرامت مددجویان و همچنین هوشمندسازی بهره برداری از این سامانه، ورود تمامی مددجویان به کارپوشه شخصی در سامانه مذکور به صورت دو عاملی با ورود نام کاربری (کدملی)، کلید واژه و درج رمز یکبار مصرف پیامکی امکان پذیر است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این نهاد همواره و در حد توان پاسخگوی مطالبات و درخواست‌های مراجعه‌کنندگان و به‌خصوص اقشار نیازمند جامعه است، خاطرنشان کرد: بر اساس فرآیند تعریف‌شده، پاسخگویی و رسیدگی به درخواست‌های ثبت‌شده مردمی در کمترین زمان ممکن انجام‌شده و اطلاع‌رسانی لازم نیز به جامعه هدف این نهاد انجام می‌گیرد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد در سامانه سامد استانداری امروز، پنجم اردیبهشت ماه ۱۴۰۲، از ساعت ۹ تا ۱۰ بامداد پاسخگوی درخواست‌های تلفنی مددجویان و دیگر نیازمندان شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار