معاون اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان از اجرای پاتوق‌های گفت و گو محور پیرامون چالش های اجتماعی تحت عنوان «چهارباغ گپ» در روزهای پنجشنبه هر هفته خبرداد.
کد خبر: ۱۱۰۳۶۴۷
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۶ 04 May 2023

سعید امامی اظهار داشت: این پاتوق گفتگو در شش ماه اول سال، پنج شنبه هر هفته از ساعت ۱۶ تا اذان مغرب و عشاء در گذر فرهنگی چهارباغ با حضور کارشناسان مشاوره اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه مشاوران در برنامه چهارباغ گپ در سه حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی، ارتقا مهارت‌های زندگی و سالمندی موفق مشاوره‌های لازم را به شهروندان ارائه می‌کنند، افزود: در چهار باغ گپ بجز مشاوره به شهروندان در زمینه مباحث عمومی، هر هفته یک موضوع از چالش‌های خانواده‌ها بصورت اختصاصی بررسی و مشاوره‌های لازم به خانواده‌ها برای ارتقا مهارت‌های زندگی ارائه خواهد شد.

معاون اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه ارائه خدمات مشاوره‌ای رایگان است، گفت: گذر فرهنگی چهارباغ در پایان هر هفته میزبان خانواده‌های بسیاری است که می‌توان از این فرصت در جهت ارتقا سطح آگاهی‌های اجتماعی استفاده کرد.

به گفته امامی، مسئولیت غرفه‌های مشاوره بر عهده مرکز کاهش آسیب‌های اجتماعی، دبیرخانه شهر دوستدار سالمند و مرکز تخصصی خانواده با محوریت اداره امور اجتماعی است.

وی خاطرنشان کرد: در این غرفه‌ها ضمن مشاوره‌های علمی و تخصصی به شهروندان مجموعه‌های ارزشمند مکتوب آموزشی در حوزه‌های مختلف اجتماعی نیز به شهروندان ارائه و از فضاهای هنری مانند پرفرمنس (آثار برجسته هنری) و غرفه‌های کودک نیز استفاده می‌شود.

امامی اضافه کرد: خانواده‌ها ضمن استفاده از فضای مفرح و مناسب گذر فرهنگی چهارباغ می‌توانند مشکلات خانوادگی خود را با مشاوران مطرح و از راهنمایی‌های آنان جهت بهبود کیفیت زندگی خود استفاده کنند.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار