معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری کنگاور با بیان اینکه شهید "حججی‌ها" به تعبیر رهبر معظم انقلاب نتیجه حرکت عظیم راهیان‌نور است، اظهار کرد: راهیان نور عملیات فرهنگی و رشد دهنده و مایه رسیدن به کمال است.
کد خبر: ۱۱۰۴۳۲۰
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۷ 09 May 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا «هوشنگ یوسفی»با بیان اینکه رزمندگان و شهدا در اوج ناامنی در دوران هشت سال دفاع مقدس ۳۹ کشور را ناکام کردند، افزود: افتخار،اقتدار بالندگی امروز به هشت سال دفاع مقدس برمی گردد.

معاون سیاسی فرمانداری کنگاور خاطرنشان کرد: در مسیر شهدا حرکت کردن توفیق الهی است که امروزه دشمنان به دنبال تسخیر اذهان نوجوانان و جوانان هستند ،افتخارات و داشته ها همچون فرهنگ ایثار و شهادت داریم بنابراین باید در این راستا گام برداریم.

وی گفت: شهدا خالق حماسه و افتخارات بودند و امروز وظیفه سترگی داریم روش و راه شهدا را ادامه بدهیم.

یوسفی با اشاره به اینکه دشمنان در دهه ۷۰ و ۸۰ هجمه‌های فرهنگی را علیه جوانان و نوجوانان ما کلید زدند تاکید کرد: در مقابل این هجمه‌های ناجوانمردانه، دست به ایجاد راهیان‌نور زدیم که خوشبختانه آثار و برکات آن فراوان است.

این مسئول افزود: به تعبیر مقام معظم رهبری راهیان نور فناوری است برای استخراج معادن طلا که همان مفاهیم دفاع مقدس است و همه کسانی که در این مناطق حضور پیدا می‌کنند باید نسبت به ارزش‌ها و آرمان‌ها معرفت پیدا کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری کنگاور در خاتمه گفت: شهدا خالق حماسه و افتخارات بودند و ما امروز وظیفه بزرگی داریم روش و راه شهدا را ادامه بدهیم، چون در مسیر شهدا حرکت کردن توفیق الهی است، امروزه دشمنان به دنبال تسخیر اذهان نوجوانان و جوانان هستند و افتخارات و داشته‌هایی همچون فرهنگ ایثار و شهادت داریم که باید در این مسیر گام برداریم.

وی به برگزاری یادواره سالروز عملیات بازی دراز نیز اشاره کرد و گفت: بازی دراز به عنوان نمادی از دفاع مقدس و ایستادگی و مقاومت ملت سرافراز ایران اسلامی در سرپل ذهاب باعث افتخار مردم ولایتمدار استان کرمانشاه است.

شهرستان کنگاور با اهدای ۴۲۰ شهید گلگون کفن نقش مهمی در دوران دفاع مقدس داشته است.

کنگاور در ۹۰ کیلومتری شرق کرمانشاه قرار دارد و از حدود ۸۰ هزار نفر جمعیت برخوردار است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار