مدیرعامل باشگاه سیاه جامگان گفت: سیاه‌جامگان با حضور فرهاد کاظمی در ادامه رقابت‌های لیگ برتر متحول می‌شود.
کد خبر: ۱۱۰۵۰۵
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۵ 12 October 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی محمد رضا عباسی در گفت‌وگو با تسنیم در مورد آخرین وضعیت تیم فوتبال سیاه جامگان اظهار داشت: خوشبختانه در حال حاضر وضعیت بسیار خوبی داریم و از این بهتر نمی‌شود.

مدیرعامل باشگاه سیاه جامگان در مورد آخرین وضعیت سعید رمضانی در این تیم و اینکه شنیده می‌شود رمضانی قهر کرده و به دنبال جدایی از سیاه جامگان است، تصریح کرد: خیر به هیچ وجه چنین چیزی نیست چرا که قهر در باشگاه ما به هیچ عنوان معنا ندارد و وی تنها به تهران سفر کرده و این هم طبیعی است به این سبب که خانواده وی در تهران زندگی می‌کند.

عباسی در پاسخ به این سوال که آیا حضور در رده 13 جدول، جایگاه حقیقی سیاه جامگان درلیگ برتر است یا خیر، گفت: در حال حاضر نمی‌‌شود در مورد جایگاه قطعی سیاه جامگان صحبت کرد چرا که به نظر شما هم‌اکنون نفت و پرسپولیس در جایگاه واقعی خود قرار دارد؟، اما شک نکنید که یک تحول عظیمی در باشگاه ما با حضور آقای کاظمی صوررت می‌گیرد چرا که بازیکنان بسیار خوبی داریم.

وی در رابطه با بازی سیاه جامگان مقابل سپاهان تصریح کرد: برای بازی مقابل سپاهان در روز جمعه تنها برای برد می‌رویم و ان شاءالله یک بازی هجومی و بسیار زیبا انجام می‌دهیم و نتیجه بازی مقابل سپاهان دست خدا است.

مدیرعامل باشگاه سیاه جامگان در پاسخ به این سوال که حسن نخعی شریف اعلام کرده است که حضورش به عنوان معاون ورزشی باشگاه و مدیر فوتبال این تیم مشخص نیست، گفت: حسن نخعی شریف هم‌اکنون به عنوان معاون ورزشی باشگاه حضور دارد اما بعد از اینکه با ما صحبت‌هایی انجام داد وی چند روزی در سفر حضور داشته و قرار است امروز یا فردا با ایشان جلسه‌ای داشته باشیم و پس از آن استارت کار تیم‌های پایه‌مان را بزنیم.

مدیرعامل باشگاه سیاه جامگان در پاسخ به این سوال که علت این همه آشفتگی و تغییر سرمربی در سیاه جامگان چیست؟ گفت: ابتدا بگویید که مگر چالشی در سیاه جامگان وجود دارد؟؛ خود سعید رمضانی هم قبول دارد که جهت حضور در لیگ برتر کم تجربه بود اما در آن زمان گزینه بهتری جهت هدایت تیم وجود نداشت.

رمضانی در پاسخ به این سوال که مگر قرار بود از ابتدا فرهاد کاظمی سرمربی و جانشین رمضانی شود و این امر با برنامه بوده است، گفت: بله، اگر به تاریخ‌ها دقت کنید می‌بینید که در آن زمان فرهاد کاظمی در راه آهن حضور داشت و پس از اینکه وی از راه آهن جدا شد به سرعت ما به سراغ وی رفتیم و از ابتدا نیز ما چنین برنامه‌ای را در دستور کار داشتیم.

وی گفت: سعید رمضانی عضو این باشگاه است و همواره در این باشگاه به طور قطع حضور دارد و به هیچ عنوان در این زمینه مشکلی وجود ندارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار