دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان کرمانشاه خبر داد؛
دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان کرمانشاه از حضور سه گروه از خدام رضوی در استان به مناسبت دهه کرامت خبر داد.
کد خبر: ۱۱۰۵۴۰۸
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۴ 15 May 2023

رحمت الله جلیلیان

سید جعفر امامیان در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: از ابتدای دهه کرامت برنامه‌های این دهه با مشارکت آحاد مردم ولایتمدار و مجموعه دستگاه‌ها و نهاد‌های استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

وی افزود: برنامه ما در ۳۱ اردیبهشت همزمان با سالروز میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر از ماه آغاز و ۱۰ خرداد همزمان با ولادت امام رضا(ع) به پایان می رسد.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان کرمانشاه تصریح کرد: برگزاری جشن بزرگ دختران را یکی از برنامه‌های این دهه و در تمام نقاط مختلف استان کرمانشاه برنامه‌های متعدد جشن و نشاط و شادی است.

وی گفت: برنامه اطعام نیازمندان یکی از برنامه‌های ویژه ما در این دهه است و با حدود ٢٠ هزار پرس غذا از نیازمندان پذیرایی و اطعام رضوی توزیع می‌شود.

امامیان خاطر نشان کرد: در روز جمعه ۵ خرداد ماه پیاده روی خانوادگی و جشن‌های محلات مختلف استان کرمانشاه از دیگر برنامه‌های ما است.

دبیر کانون خدمات رضوی تاکید کرد: روز میلاد علی بن موسی الرضا (ع) جشن با شکوه میلاد در ورزشگاه آزادی کرمانشاه با حضور ابوذر روحی خواننده سرود سلام فرمانده برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: امسال میزبان سه گروه از خدام علی بن موسی الرضا (ع) و پرچم متبرک در استان هستیم و بیش از ٣٠٠ برنامه با حضور این خدام در سراسر استان کرمانشاه برگزار می شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار