مدیر هلال احمر بافق گفت: 14 نفر دادرس بافقی عضو این جمعیت در مرحله اول المپیاد آماده استانی موفق به کسب مقام اول شدند.
کد خبر: ۱۱۰۶۷۷
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۷ 12 October 2015

به گزارش تابناک یزد،جعفر حسن پور  داد رس را مخفف دانش آموز آماده در روزهای سخت عنوان کرد و افزود : این مسابقات به مدت یکروز در اردوگاه شهدای امدادگر علی آباد تفت با حضور تیمهای برتر شهرستانها استان یزد برگزار شد.

مدیر هلال احمر بافق اظهار کرد : تیمهای پسران امدادی حاضر در این مسابقات در آیتم هایی شامل اطفای حریق، حمل تخصصی، اسکان اضطراری، پانسمان، آتل بندی، بانداژ، اطفاء حریق، چادر زنی ، ارزیابی، cpr و آزمون کتبی با هم رقابت کردند.
وی هدف از اجرای طرح دادرس در آموزشگاههای شهرستان بافق را افزایش سطح ایمنی و کاهش خطرپذیری مدارس، افزایش روحیه کار جمعی، توانمندسازی استعدادهای علمی و امدادی، همدلی و مشارکت در حوادث بحرانی بر شمرد.
به گفته حسن پور این طرح در سال گذشته تحصیلی در ده مدرسه شهرستان بافق با همکاری ادارات آموزش وپرورش وجمعیت هلال احمر اجرا شد.
این مسوول تصریح کرد: در طرح سال گذشته تحصیلی 35 تیم 14 نفره دانش آموزی تشکیل شد و در مدت چهار ماه در آیتمهای مذکور توسط مربیان جمعیت هلال احمر آموزش دیدند.
وی یاد آور شد: سال قبل در رقابت شهرستانی این طرح تیم مدرسه نمونه اندیشه رتبه اول شهرستان و در مرحله استانی نیز همین تیم رتبه اول استانی را از آن خود کرد.
حسن پور خاطر نشان کرد: محمد مهدی درویشی ،حامد حاجی آخوندی،محمد مهدی رنجبر،محسن مهبد راد،علی خدابخشی ، مهدی ابراهیمی،علیرضا جمعه بافقی،سعید فتاحی،محمد امین فلاح،ابوالفضل فتاحی،امیر محمد خالقدادی،امیر رضا حسین زاده،حامد کارگران،علیرضا حاجی حسنی از اعضای شرکت کننده و ابوالفضل و محمد رضا طالبی بافقی از مربیان تیم مذکور در این مسابقات بودند.
رئیس هلال احمر یافق در پایان از همکاری آموزش و پرورش این شهرستان و مربیان این تیم که تلاش زیادی برای کسب موفقیت دانش اموزان بافقی کشیدند تقدیر کرد.
شهرستان بافق بیش از هفت هزار دانش آموزان شاغل به تحصیل در 70 اموزشگاه دارد که حدود 40 درصد آنها عضو جمعیت هلال احمر این شهرستان و حدود 10 درصد عضو طرح داد رس هستند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار