با حضور نماینده سازمان صمت استان کهگیلویه و بویراحمد، روسای اتحادیه‌های مختلف و هیات رئیسه اتاق اصناف، انتخابات هیات رئیسه جدید اتاق اصناف شهر یاسوج برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۱۰۶۸۹
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۲ 17 June 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، صبح امروز شنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ انتخابات هیات رئیسه اتاق اصناف شهر یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور هیات اجرایی ناظر بر انتخابات و روسای اتحادیه‌های صنفی (در رسته‌های تولیدی- خدمات فنی و توزیعی- خدماتی) از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۲:۳۰ ظهر امروز در سالن سازمان صنعت، معدن و تجارت این استان برگزار شد که مطابق قانون و پس از رای گیری، پنج نفر به عنوان عضو اصلی و دو نفر عضو علی البدل به عنوان اعضای هیئت رئیسه انتخاب شدند.

«علی ارشدی اردکانی»، رئیس فعلی اتاق اصناف شهر یاسوج در این زمینه به خبرنگار ایسنا گفت: طی این انتخابات "روح الله بختیاری"، "مهرداد الهی"، "سید احمد سروش"، "محمد امین زمانی" و "حسین رستمی" به عنوان پنج نفر هیات رئیسه اتاق اصناف انتخاب شدند.

وی اظهارکرد: بسیاری از روسای فعلی اتحادیه‌ها و اعضای هیات رئیسه اتاق اصناف به دلیل تبصره یک ماده ۲۲ و ماده ۳۵ قانون نظام صنفی مبنی بر اینکه افرادی که دو دوره متوالی یا چهار دوره متناوب در هیئت مدیره اتحادیه‌ها یا هیات رئیسه اتاق اصناف عضو بوده اند امکان کاندیدا شدن در این دوره از انتخابات را نداشتند.

گفتنی است، در سایر شهرستان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد انتخابات هیات رئیسه اتاق‌های اصناف، هم‌زمان با سراسر کشور برگزار شد.

یاد آور می‌شود که انتخابات هیئت رئیسه اتاق اصناف یاسوج طبق قانون باید در موعد مقرر برگزار می‌شد که به دلایل مختلف به تعویق می‌افتاد و آخرین باری که اعلام شد این انتخابات ساعت ۱۰ برگزار خواهد شد روز دوشنبه چهارم اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ پس از تعطیلات عید فطر بود، اما دقیقاً زمانی که قرار بود برگزار شود، به شیوه‌ای کاملاً پرحاشیه و بدون اطلاع قبلی لغو شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار