شهردار پیربکران با انتقاد از اینکه بی مهری به حوزه گردشگری در این خطه مدت هاست شدت گرفته است گفت: مصداق بارز این بی توجهی به میراث فرهنگی و صنعت گردشگری در این شهرستان بسته بودن درب اماکن تاریخی است.
کد خبر: ۱۱۱۰۷۳۷
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۴ 17 June 2023

مصطفی حسینی اظهار کرد: ظرفیـت پذیرش گردشگر باتوجه به نزدیکی پیربکران به مرکز استان بسیار مناسب است اما از این ظرفیت استفاده بهینه نمیشود.

وی تاکید کرد: در دو سال اخیر اقدامات خوبی در زمینه جذب گردشگر صورت گرفته است که از جمله اقدامات راه اندازی نوروزگاه بوده است.

وی با بیان اینکه پیربکران در زمینه کشاورزی نیز جایگاه ویـژه ای دارد، عنوان کرد: شرایط برای راه اندازی موزه گردشگری در این منطقه فراهم است.

شهردار پیربکران در مورد بسته پیشنهادی شهرداری برای جذب گردشگر توضیح داد: چنین عنوانی تا کنون تعریف نشده این در حالی است که در اولیـن فرصت جشنواره هایی را برگزار خواهیم کرد تا سرمایه گذاران بیشـتر بـا ظرفیت های این منطقه آشنا شوند.

صحبت در مورد جذب سرمایه گذاران در صنعت گردشگری موضوع جدیدی نیست اما بدون اغراق می توان ادعا کرد تا کنون در نقاط مختلف استان اصفهان برای جذب سرمایه گذار چندان موفق عمل نکرده ایم و این موضوع در پیربکران بیش از پیش خود را نشان می دهد به گونه ای که یکی از سرمایه گذاران حوزه گردشگری در منطقه پیربکران به بخشی از مشکلات پیش رو در این منطقه برای سرمایه گذاری اشاره کرد.

امیر وزیری عنوان کرد: تصمیمات سلیقه ای باعث شده تا برنامه ریزی های انجام شده برای سرمایه گذاری در این منطقه که طی سال های گذشته به استناد آمار روند مطلوبی را داشت سقوط کند.

وزیری اظهار کرد: نقـض ابلاغیه ها و مجوزهای قبلی باعث شده بیش از ۵ سـال بـدون شفافسـازی مانع ادامه فعالیت ما شوند و ضررهای مالی جبران ناپذیری را تحمیل کنند.

وی ادامه داد: بارها مجوز فعالیـت گرفته ایـم و با تغییـر مدیران مجوزهـای مـا لغـو شـده است؛ علیرغـم دریافـت حکم قضائـی برای ادامه فعالیـت همچنان با سـنگ اندازی هایی روبـه رو هسـتیم.

 وزیری اضافه کـرد: ما درصـدد راه انـدازی بخش بومگـردی و هتـل در منطقـه هسـتیم کـه سـنگ اندازی هایی صـورت میگیـرد که هیـچ مانـع قانونی بـرای آن وجود نـدارد، نـه در حریـم رودخانـه اسـت و نـه از سـوی جهـاد کشـاورزی معـارض دارد و مـا نمیدانیـم کـه چطـور بایـد ایـن مشـکل را برطرف سـازیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار