پیوند در این بازدید همچنین برخی حواشی پیرامون بکارگیری نیرو در شرکت توزیع برق استان را مورد بررسی قرار داد.
کد خبر: ۱۱۱۰۹۲۰
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۲:۱۷ 19 June 2023

روز شنبه ۲۷ خرداد معاون پشتیبانی و توسعه منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد، به صورت سرزده از شرکت توزیع برق استان بازدید کرد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، مرادعلی پیوند هدف از این بازدید را بررسی وضعیت کاری این دستگاه در قالب طرح تبسم عنوان کرد.
پیوند در این بازدید همچنین برخی حواشی پیرامون بکارگیری نیرو در شرکت توزیع برق استان را مورد بررسی قرار داد.

 
یکی از مواردی که معاون توسعه منابع استانداری پیگیر آن بود وضعیت بکارگیری ایثارگران بود که در ادامه مدیرعامل برق استان کهگیلویه و بویراحمد هم گفت: قرارداد‌ها متنوع است امتیاز‌ها هم طبق قانون بوده و کار تبدیل وضعیت در چارچوب قانون صورت می‌گیرد خوشبختانه در سفری که مشاور امور ایثارگران وزیر هم به استان داشت جلسه‌ای با حضور همه ایثارگران حوزه برق برگزار شد که پاسخ‌های قانونی از سوی مشاور وزیر داده شد.

وی این را هم گفت که البته چند نفری هستند که در حال پیگیری وضعیت خودشان هستند و ما نیز طبق دستورالعمل و قانون کار‌های آن‌ها را پیگیری می‌کنیم.
فیلم / توضیح کامل مرادی در خصوص وضعیت ایثارگران
فیلم / هیچ جذب نیروی بدون مجوزی نداشته ایم 
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد سپس به موضوع بکارگیری‌ها به خصوص لیست ۲۸ نفره که در فضای مجازی انتشار داده شد اشاره کرد و گفت: بکارگیری‌ها فرایند قانونی داشته‌اند و ما این موضوع را به صورت مکتوب به بازرسی اعلام کردیم و اولویت این است که در چارچوب قانون و با آزمون چنین کاری انجام شود.
مدیرعامل شرکت برق استان کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به این سوال که ۲۸ نفر چگونه معرفی شده‌اند گفت: این کار از طرق مختلف و یا به صورت دستور مستقیم بوده است.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۹
شوی تبلیغاتی ورسانه ای طرف خودش با واسطه ورانت بورسیه گرفته وشده معاون استاندار با مدرک ریاضی -رطب خورده منع رطب کی کند..
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۸
تمام اقوامت رو بیار تا رو به روش بشینن و باهاش مصاحبه بدن،فعلا که شده معاون استاندار و چشم حسودان کور،ارزشی هم به حرف های شما نمیده،بترکید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار