مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت: طرح «سیل مهربانی» برای جمع‌آوری کمک‌های نقدی به سیل‌زدگان شهرستان گرمی استان اردبیل اجرا می‌شود.
کد خبر: ۱۱۱۰۹۵۳
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۰ 19 June 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس محمدباقر محمدی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه، اظهار کرد: برای کمک به هموطنان متاثر از سیل و آبگرفتگی در شهرستان گرمی استان اردبیل کمک‌های نقدی نوع‌دوستانه مردم جمع‌آوری می‌شود.

وی با اشاره به نحوه واریز کمک‌های نقدی، تصریح‌کرد: شماره حساب «بانک ملی» ۹۹۹۹۹، شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۵۴۴۹۹۹۹۹۹، کد دستوری USSD»*۱۱۲*۶#» و شماره شبا IR۷۷۰۱۷۰۰۰۰۰۰۰۱۹۹۹۹۹۹۹۹۰۰۳ جهت واریز کمک‌های نقدی در راستای جمع‌آوری مشارکت‌‌های مردمی برای هموطنان آسیب‌دیده از سیل شهرستان گرمی در استان اردبیل اعلام شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت: تمامی بنگاه‌های اقتصادی و شرکت‌های خصوصی می‌توانند با ارسال پیامک به سامانه ۳۰۰۰۲۱۴۷ در راستای مسؤولیت اجتماعی خود هلال احمر استان را در این امر خداپسندانه یاری کنند.

وی در پایان، خاطرنشان کرد: مردم نوع‌دوست استان همیشه در کنار هموطنان آسیب‌دیده در حوادث مختلف بوده‌اند و قطعا برای کمک به سیل‌زدگان استان اردبیل هم آستین همت بالا می‌زنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار