سرپرست فرمانداری کرمانشاه با اشاره به تشکیل قرارگاهی برای ساماندهی محلات حاشیه‌نشین، گفت: ساماندهی محلات حاشیه‌نشین کرمانشاه محدود به «آقاجان» نخواهد ماند.
کد خبر: ۱۱۱۱۱۳۷
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۵ 20 June 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از مهر محمدرضا آمویی اظهار کرد: در مناطق محروم و حاشیه‌ای شهر کرمانشاه خدمات خوبی توسط گروه‌های جهادی و مسئولان دستگاه‌های اجرایی ارائه شده و همراهی و همدلی مردم و مسئولین در بر طرف کردن مشکلات و موانع اهمیت دارد.

وی با اشاره به اینکه باید اطلاعات دقیقی از محلات حاشیه‌نشین در دسترس باشد، افزود: رصد و پایش مشکلات و آسیب‌های اجتماعی توسط مسئولان و گروه‌های اجتماعی در حال انجام است.

سرپرست فرمانداری کرمانشاه تصریح کرد: ساماندهی محلات حاشیه نشین از محله آغاز شد زیرا این محله به یک منطقه خاص و ویژه تبدیل شده و بسیاری از آسیب‌های اجتماعی در آن دیده می‌شود.

آمویی بیان کرد: تاکنون ۱۱۰ خانه در محله آقاجان تخریب شده و ۲۰ منزل دیگر نیز باقی مانده اما ساماندهی مناطق محروم تنها مختص اقاجان نخواهد بود.

وی با اشاره به جمع آوری بیش از یک هزار معتاد متجاهر، گفت: جمع آوری و نگهداری معتادین متجاهر هزینه‌های سنگینی دارد و یک مجموعه تنها نمی‌تواند پاسخگو باشد و در این مسیر از ظرفیت تمام دستگاه‌ها باید استفاده شود.

سرپرست فرمانداری کرمانشاه با بیان اینکه کرمانشاه ۳۶ سکونتگاه غیر رسمی دارد، خاطرنشان کرد: محله ده پهن از محلات حاشیه‌ای است که در محدوده شهری قرار ندارد اما با هماهنگی‌های انجام گرفته هفت کیلومتر شبکه فاضلاب در حال احداث دارد و معبرهای ورودی و خروجی آن نیز در حال اصلاح است.

آمویی عنوان کرد: ساماندهی ساخت و سازهای غیرمجاز در شهر کرمانشاه و محلات حاشیه نشین از چالش‌های پیش رو است و ساماندهی ضایعات فروشی در محلات باید انجام شود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار