معاون فرهنگ و ارشاد کرمانشاه:
معاون فرهنگی و رسانه‌ای فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: کنگره شعر غدیر با هدف ترویج فرهنگ علوی و غدیر در کرمانشاه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۱۱۱۵۶۵
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۲ 22 June 2023

مظفر تیموری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه، اظهار کرد: نخستین کنگره سراسری شعر کردی در ٢ بخش کلاسیک و آزاد برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند از هم اکنون آثار خود را در پیام‌رسان ایتا و سروش به شماره تلفن ٠٩٢٢٢٢١٠٧٢۶ ارسال کنند.

وی افزود: راه ارتباطی دیگر برای ارسال آثار ایمیل به نشانی ghadirksh. Ir است، شرکت برای عموم مردم آزاد است و هر شرکت کننده می‌تواند سه اثر خود را ارسال کند.

معاون فرهنگی و رسانه‌ای فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: آخرین فرصت برای ارسال آثار هشتم تیر ماه است و به نفرات برتر هر رشته تندیس کنگره، لوح سپاس و هدایایی نفیس اهدا می‌شود.

وی گفت: تعداد برگزیدگان به تعداد آثار ارسالی بستگی دارد و آئین اختتامیه این کنگره روز ١۴ تیر ماه همزمان با روز قلم برگزار می‌شود.

تیموری خاطرنشان کرد: آئین اختتامیه با حضور شعرا، نویسندگان، مفاخر و مشاهیر استان کرمانشاه برگزار می‌شود و هدف از برگزاری این کنگره ترویج فرهنگ علوی و غدیر در بین جامعه به ویژه جوانان است.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه استان کرمانشاه قابلیت، ظرفیت و توانمندی بسیار بالایی در زمینه شعر و ادبیات به ویژه در شعر کردی دارد تلاش ما بر این است که دبیرخانه دائمی کنگره شعر کردی را در کرمانشاه ایجاد کنیم.

تیموری تشریح کرد: تعداد بسیار زیادی درخواست داشتند مدت زمان ارسال آثار به جشنواره را افزایش دهیم که اگر استقبال بالا باشد، مدت زمان شرکت در جشنواره تمدید خواهد شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار