یکی از کارکنان یگان ویژه استان ایلام در حین مانور رهایی گروگان بر اثر سقوط از راپل به‌شدت مجروح و به دلیل شدت جراحات وارده به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
کد خبر: ۱۱۱۳۶۲۸
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۰ 05 July 2023

 به گزارش تابناک ایلام، شب گذشته «مجید سلیم‌زاده» از کارکنان یگان ویژه استان ایلام در حین مانور رهایی گروگان بر اثر سقوط از راپل به‌شدت مجروح و پس از انتقال به بیمارستان با وجود تلاش پزشکان به دلیل شدت جراحات وارده به درجه رفیع شهادت نائل شد.

 به همین مناسبت سردار «جمال سلمانی» فرمانده انتظامی ایلام در به شرح زیر صادر کرد:

 ((وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ))

 شکوه و سربلندی ایران اسلامی مرهون رشادت و فداکاری دلیر مردانی است که با مکتب انسان‌ساز ولایت، درس عشق، ایثار و خدمت بدون مزد و منت آموختند و شهادت را پلی در راه رسیدن به معبود دانستند.

 آنها با عبور از این گذرگاه درخشان برای همیشه جاویدان باقی می‌مانند و ثبات و استمرار خط سرخ امام حسین (ع) را با خون خود تضمین کرده و راه شهادت را به ما می‌آموزند.

 شهادت اقبال بلندی است که تنها شامل شایستگانی چون او می‌شود و خوشا به حال آنانی که عطای دیبای فاخر دنیا را به ردای باقی آخرت بخشیده و در جوار معشوق به رستگاری نائل می‌شوند.

 ازآنجاکه فرهنگ ایثار و شهادت همواره تقویت‌کننده عزم استوار نیروهای انقلابی و الهام‌بخش هویت ملی ما بوده است، بی‌تردید شهادت افتخارآمیز این شهید والامقام به خادمان مردم انقلابی ایران، در سنگر نظم و امنیت اجتماعی جامعه اسلامی، روحی تازه بخشیده و همرزمان وفادارش را نیز در ادامه راه غرورآفرین وی و تحقق اهداف عالی‌اش مصمم‌تر خواهد ساخت.

 اینجانب شهادت فرزند عزیز این ملت را به ساحت مقدس حضرت ولی‌عصر (عج)، رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، مردم ولایت‌مدار استان ایلام و خصوصاً مردم شهیدپرور چرداول و خانواده این شهید بزرگوار تبریک و تسلیت عرض کرده و از خداوند متعال مسئلت دارم روح پاک این شهید عزیز را با ارواح طیبه اولیا طاهرین (ع) و شهدا محشور فرموده و همگان را در مسیر پیمودن راه نورانی شهیدان سرافراز موفق و پیروز بدارد./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار