امام جمعه بجستان گفت: بنا به فرمایش معظم له هر کسی دوستدار پیشرفت ایران است باید در جهت اشتغال جوانان ایران اسلامی تلاش کند، دشمن نیز بر همین نقطه دست گذاشته و شگرد دیگر دشمن ناامید سازی تولید گران است که ما باید این کارآفرینان را تقویت و حمایت کنیم
کد خبر: ۱۱۱۳۸۵۹
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۴۰۲ - ۰۰:۲۷ 07 July 2023

به گزارش تابناک خراسان رضوی، حجت‌الاسلام و المسلمین دهقانی با اشاره به موضوع اشتغال جوانان اظهار کرد: کارفرمایان زیادی به ما مراجعه می‌‎کنند که سرگردان جا و مکان مناسب برای شغل خود هستند و ما شرمنده آنها هستیم.


وی بیان کرد: بر همین اساس مکانی با متراژ ۴٠٠ متر در حاشیه مصلی نماز جمعه داشتیم که به صورت انباری استفاده می شد. با مشورت با اعضای ستاد نماز جمعه تصمیم گرفتیم بر اساس منویات مقام معظم رهبری در جهت تحقق شعار سال، حداقل یک کارفرما را از سرگردانی خارج کنیم و این مکان را پس از مرمت و بازسازی بر اساس شاخصه‌ها و اولویت‌های بومی به یک واحد تولیدی کیک و کلوچه با اشتغال ١٧ نفر مستقیم و ۵٠ نفر غیر مستقیم واگذار نمودیم.

امام جمعه بجستان تصریح کرد: بنا به فرمایش معظم له هر کسی دوستدار پیشرفت ایران است باید در جهت اشتغال جوانان ایران اسلامی تلاش کند، دشمن نیز بر همین نقطه دست گذاشته و شگرد دیگر دشمن ناامید سازی تولید گران است که ما باید این کارآفرینان را تقویت و حمایت کنیم .

حجت الاسلام و المسلمین دهقانی در پایان یادآور شد : جامعه جوان و خصوصا کارآفرین ما به شدت نیازمند امیدآفرینی و اشتغال هستند و بیکاری به عنوان یکی از اصلی‌ترین مشکلات و مطالبات مردم باید رفع شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار