امام جمعه شهرستان نکا در دیدار با خواهران بسیجی:
امام جمعه شهرستان نکا گفت: در مراکز تفریحی هزینه‌های زیادی شده است، اما برخی از مکان‌های دیگر به آنجاها می‌آیند و ناهنجاری ایجاد می‌کنند، که حتما باید کار فرهنگی صورت بگیرد.
کد خبر: ۱۱۱۴۹۲۰
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۱ 13 July 2023

به گزارش تابناک مازندران، به مناسبت هفته عفاف و حجاب، خواهران بسیجی حوزه مقاومت حضرت زینب(س) شهرستان نکا، جهت مطالبه‌گری عرصه عفاف و حجاب با امام جمعه این شهرستان دیدار کردند.

 

در مراکز تفریحی، حتما باید کار فرهنگی صورت بگیرد  

حجت‌الاسلام محمدصادق محمدی لائینی با تشکر از حضور خواهران مدافع عفاف و حجاب اظهار کرد: نامگذاری این روز به مناسبت واقعه گوهرشاد بسیار مهم است و در مسئله «حجاب و عفاف»، بنده نیز از مسئولین گله‌مندم که در گذشته برای کسانی که فقط برای گرفتن رأی، صحبت از آزادی می‌کردند، تخریب‌ها و تشویق‌های زیادی انجام دادند.

وی با ذکر این سوال که، این همه جشنواره‌ی میوه داریم، فایده اش چیست؟ ، تصریح کرد: در مراکز تفریحی هزینه‌های زیادی شده است، اما برخی از مکان‌های دیگر به آنجاها می‌آیند و ناهنجاری ایجاد می‌کنند، که حتما باید کار فرهنگی صورت بگیرد.

امام جمعه شهرستان نکا با بیان اینکه، مشکل ما «داشتن حیا» است و چرا نباید به دریا جنگل و مناطق تفریحی برویم؟ ، گفت: اگر یک نفر در این پارک‌ها نماز بخواند و یا باچادر بیاید، اثر دارد، چراکه، اگر شما مؤمنان حضور نداشته باشید، حضور آنان زیاد می‌شود.

حجت‌الاسلام محمدی لائینی تأکید کرد: از حضور و مسخره شدن نترسید، پیامبر را هم مسخره می‌کردند، کسی که می‌خواهد زهرایی زندگی کند، کتک خوردن زهرایی را هم باید بپذیرد. درنتیجه باید تحمل و حضور شما زیاد باشد و در مکانهایی که آنها حضور پیدا می‌کنند، شما نیز حاضر شوید.

وی با بیان اینکه، اشتباهات زیادی از گذشته صورت گرفته است، تأکید کرد: اکنون باید از مهد کودک و دبستان‌ها شروع کرد، زیرا اگر اکنون بچه‌ها را خوب تربیت کنیم، پانزده یا بیست سال بعد، اثرش را می‌گذارد.

امام جمعه شهرستان نکا تصریح کرد: مقام معظم رهبری همیشه فریاد می‌زند و مانند پیامبر(ص) و امیرالمؤمنین(ع) یک‌تنه مقابله می‌کند. دنیا زن را به عنوان کالا می‌شناسد و فقط اسلام است که با او به عنوان شخصیت رفتار می‌کند.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار