نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی گفت: انتظار است دولت و مجلس شورای اسلامی، سیاست‌های، مجمع تشخیص مصلحت نظام را که توسط رهبر معظم انقلاب ابلاغ شده، هدف برنامه هفتم قرار دهند.
کد خبر: ۱۱۱۴۹۹۸
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۹ 14 July 2023

به گزارش تابناک مرکزی؛ قربانعلی دری  نجف آبادی در نماز جمعه امروز افزود: رشد هشت درصد، کاهش نرخ تورم و بیکاری یک رقمی، مبارزه با فساد، صادرات غیرنفتی و احیای مکران، از جمله محورهای برنامه هفتم است که باید مورد توجه قرار گیرد تا کشور به سمت توسعه بیشتر حرکت کند.

وی در ادامه، بیان کرد: معصومین (ع) الگوهای تمامعیار برای همگان هستند است و اسلام جامع، توسط این شخصیت‌های بزرگوار برای ما راهگشا است.

امام جمعه اراک، با اشاره به آغاز ماه محرم، عنوان کرد: مردم عاشق امام حسین(ع) با برگزاری آیین عزاداری با اخلاق و کرامت نفس، به استقبال برگزاری این آیین مذهبی و دینی بروند.

آیت‌الله دری‌نجف آبادی اظهار کرد: مردم استان مرکزی با برگزاری عزاداری باشکوه، همراه با بصیرت و آگاهی، در جذب جوانان در این آیین بکوشند.

وی در ادامه با یادآوری، دیدار اخیر رهبر معظم انقلاب با طلاب و تاکید بر تبلیغ دین مبین اسلام، گفت: ماه محرم فرصت مناسبی برای ترویج آزادگی و مبارزه با ظالمان زمانه است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی افزود: ماهیت دشمنان را باید بیشتر شناخت و از همراهی با آنان خودداری کرد و از همراهی برخی جوانان با آنان، با درایت جلوگیری شود.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی، از زنان اراکی که در تجمع اخیر در راستای ترویج حجاب حضور پیدا کردند، تشکر کرد و گفت: ترویج بی‌حجابی ریشه در تفکر رضاخانی دارد که تلاش کرد ولنگاری را ترویج دهد که با مقاومت مردم مشهد در حادثه تاریخی گوهرشاد در مشهد مواجه شد و در این روز، یک‌هزار و ۷۰۰ نفر شهید شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار