حجت‌الاسلام حاج شیخ علی احمدی و حاج اسماعیل یحیی پور امام جماعت و مسئول کانون فرهنگی مسجد قائم عج شهرستان نکا در پیام مشترک اهانت به قرآن کریم را محکوم کردند.
کد خبر: ۱۱۱۵۰۱۰
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۵ 14 July 2023

 

پیام مشترک امام جماعت و مسئول کانون فرهنگی مسجد قائم عج شهرستان نکا، در محکومیت به اهانت قرآن کریم  

به گزارش تابناک مازندران، حجت‌الاسلام حاج شیخ علی احمدی و حاج اسماعیل یحیی پور امام جماعت و مسئول کانون فرهنگی مسجد قائم عج شهرستان نکا در پیام مشترک اهانت به قرآن کریم را محکوم کردند.

 

پیام مشترک امام جماعت و مسئول کانون فرهنگی مسجد قائم عج شهرستان نکا، در محکومیت به اهانت قرآن کریم  


متن پیام به شرح زیل است:


با گذشت ۱۴ قرن ندای مظلومیت قرآن و اسلام هنوز به گوش می‌رسد و هنوز دشمنان اسلام و مسلمین، همچون سال‌های نخست صدور اسلام، با جهل و رذالت خود، حریم حرمت دین می‌شکنند و با تعرض به ساحت مقدسات، داغ ننگ و لعن بر چهره روزگار دون می‌نشانند.

اقدام زبونانه دولت سوئد در صدور مجوز برای آتش زدن قرآن کریم در برابر یکی از مساجد استکهلم و همزمانی با حج ابراهیمی، جلوه‌ای از خباثت طراحان صهیونیستی و حاکمان مدعی حقوق بشری کشورهای غربی است، ولی به وعده الهی، بازنده اصلی این طراحی همان‌ها خواهند بود

… اِنّا نَحنُ نَزَّلنَا الذِّکر وَ اِنّا لَهُ لَحافِظُون
تفکر اهانت به این مصحف شریف تنها توهین به اسلام و مسلمین نیست بلکه توهین به تمام ادیان و کتب آسمانی است، لذا وظیفه تمام پیروان ادیان الهی و آزادگان و آزاداندیشان جهان است که در برابر این عمل شنیع و اقدام جاهلانه، بی‌تفاوت نباشند و با محکومیت آن از عاملان اینگونه رفتارها اعلام برائت کنند.

اهانت به قرآن را به محضر مبارک حضرت بقیه الله‌الاعظم (عج)، منجی عالم بشریت که قرآن ناطق است، تسلیت عرض کرده و نفرت و انزجار خود را از این تصمیم شوم و عمل شیطانی اعلام و آن را شدیداً محکوم می‌کنیم و اقدام قاطعانه همه مسلمانان را در تقابل با اینگونه رفتارهای مذبوحانه و جریحه‌دار کردن عواطف امت اسلام را خواستاریم.

حاج شیخ علی احمدی امام جماعت مسجد قائم عج
حاج اسماعیل یحیی پور مسئول کانون فرهنگی مسجد قائم عج

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار