سرپرست دبیرخانه شوراى هماهنگى مبارزه با مواد مخدر کرمانشاه مطرح کرد؛
سرپرست دبیرخانه شوراى هماهنگى مبارزه با مواد مخدر کرمانشاه گفت: امروزه بحث آسیب‌های اجتماعی در تمام دنیا به عنوان یک چالش مطرح است و از دستگاه‌های اجرایی می‌خواهیم در طرح خانه یاریگران زندگی مشارکت کنند.
کد خبر: ۱۱۱۵۵۸۷
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۵ 18 July 2023

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه کیوان گل آوری در افتتاحیه خانه یاری‌گران، اظهار کرد: اعتیاد بدترین و خطرناک‌ترین آسیبی است که در سطح دنیا مطرح است و یک فرد معتاد فردی است که به ابعاد فردی و اجتماعی جامعه آسیب می‌زند و بازگشت این فرد خیلی سخت و در مواقعی محال است.

وی افزود: افرادی که در معرض این مسئله قرار دارند در وضعیت نگران کننده‌ای به سر می‌برند که با مراجعه به پارک‌ها می‌توان شاهد افزایش تعداد آن‌ها بود.

سرپرست دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر تصریح کرد: این مرکز تحت عنوان مرکز دائمی خانه یاری‌گران زندگی در کرمانشاه به فعالیت می‌پردازند که انتظار می‌رود به یاری دیگر دستگاه‌ها به یک اتاق فکر قوی و منسجم تبدیل شود.

گل آوری تأکید کرد: ناظر و هماهنگ کننده اصلی طرح یاری‌گران زندگی، دبیرخانه و متولّی آن اداره کل آموزش و پرورش کرمانشاه است.

وی گفت: همانطور که در پروتکل آمده از برخی از اهداف طرح خانه یاریگران زندگی می‌توان به ظرفیت‌سازی برای گسترش خدمات آموزشی و توسعه دسترسی آزاد دانش آموزان به این طرح اشاره کرد.

این مقام مسئول بیان کرد: برنامه‌های این طرح شامل «برنامه‌های آموزشی، مشاوره، روانشناسی، طراحی و تولید اقلام فرهنگی، تولید محتوا، شبکه‌سازی و بحث فضای مجازی» می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: ممکن است دانش آموزانی شناسایی شوند که والدین آن‌ها بد سرپرست، بی‌سرپرست یا در معرض خطر باشند که تحت عنوان نظام ارجاع به کارشناسان و مشاوران ما مرتبط خواهند شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار