آئین رونمایی از پوستر هفتمین جشنواره تولیدات رسانه‌ای ابوذر در کرمانشاه برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۱۵۹۳۱
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۲ 20 July 2023

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، هادی صحرایی صبح امروز (۲۹ تیر ماه) در آیین رونمایی از پوستر هفتمین جشنواره تولیدات رسانه‌ای ابوذر اظهار کرد: امسال با برگزاری ۶ رویداد مهم همراه است که بازی دراز یکی از این رویداد‌ها بود و نتایج بسیار چشمگیری به همراه داشت.

وی افزود: رویداد بعدی «روز کرمانشاه» است که انتظار می‌رود با پیگیری مسئولین سالگرد عملیات مرصاد جزو روز ملی و تقویم رسمی کشور محسوب شود.

رئیس بسیج رسانه استان کرمانشاه تصریح کرد: محسوب شدن سالگرد عملیات مرصاد در تقویم رسمی تصویب شده، اما لازم است در شورای فرهنگی عمومی اصلی، صاحب رأی شود.

صحرایی بیان کرد: رویداد بعدی در هفته بسیج است که طی هفته اول آذر ماه برگزار می‌شود، دهه بصیرت و دهه فجر از دیگر رویداد‌ها است که در دی ماه برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: چهار مورد از ۶ رویداد پیش رو تا قبل از آغاز جشنواره ابوذر برگزار می‌شود که اگر تولید محتوا‌هایش انجام شود جزو آثار جشنواره ابوذر می‌شویم.

وی با اشاره به واقعه مرصاد خاطر نشان کرد: این رویداد‌ها برای کرمانشاه از اهمیت بالایی برخوردار است و باید در جلوه دادن آن‌ها کوشا باشیم و اجازه ندهیم که این وقایع در مقصد و مقطع‌های تاریخی مهم گم شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار