امام جمعه ایلام ؛
امام جمعه ایلام گفت: باید در تمامی موکب های اربعین استان ایلام در سه نوبت نماز اقامه شود، حتما به این مسئله در ایام اربعین توجه و مسئولیت این کار بر عهده سازمان تبلیغات است.
کد خبر: ۱۱۱۶۷۷۷
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۳ 26 July 2023

به گزارش تابناک ایلام ؛  حجت الاسلام و المسلمین الله نور کریمی تبار  در جلسه شورای اقامه نماز با تقدیر از فعالیت های این ستاد در استان و ارزیابی دستگاه های اجرایی اظهار داشت: خوشبختانه اکثر مدیران استان برای اقامه نماز پای کار هستند.

وی تاکید کرد: یکی از لوازم کار مدیریتی در حکومت صالحان اقامه نماز است، باید در حکومت اسلامی شرایط برای اقامه نماز در جامعه و دستگاه های اجرایی فراهم شود.

امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه تعدادی از دستگاه های اجرایی استان برای اقامه نماز به خوبی پار کار هستند، افزود: دیگر دستگاه های اجرایی نیز برای اقامه نماز بیش از گذشته تلاش کنند.

حجت الاسلام کریمی تبار اضافه کرد: الگوی اقامه نماز در جامعه ما، قیام امام حسین(ع) است، شورای اقامه نماز زمینه لازم را برای برگزاری باشکوه نماز روز تاسوعا و ظهر عاشورا در تمامی مناطق استان فرام کنند.

وی یادآور شد: امام حسین (ع) برای اقامه نماز شهید داده است لذا همه مدیران و دستگاه های اجرایی برای اقامه نماز اهتمام ویژه داشته باشند و از دستگاه های اجرایی برتر نماز نیز تقدیر شود.

حجت الاسلام کریمی تبار با اشاره به اینکه باید به نمازخانه های بین راهی به خصوص در امامزدگان توجه ویژه شود، عنوان کرد: کارهای خوبی در بحث توسعه زیرساخت های نمازخانه ها و مساجد انجام شده اما نیاز است یک مدیریت واحد در این بخش صورت گیرد.

وی گفت: نمازخانه های بین راهی در مسیرهای ارتباطی استان ایلام باید در طول سال باز باشند، چراکه این استان در طول سال به خصوص ایام اربعین میزبان میلیون ها زائر و مسافر است.

امام جمعه ایلام تصریح کرد: باید در تمامی موکب های اربعین استان ایلام در سه نوبت نماز اقامه شود، حتما به این مسئله در ایام اربعین توجه و مسئولیت این کار بر عهده سازمان تبلیغات است.

کریمی تبار گفت: هر موکب باید علاوه بر استقرار روحانی برای اقامه نماز، زمینه و امکانات لازم را برای پخش اذان و قرآن نیز را فراهم کند، دستگاه های اجرایی استان نیز در این زمینه حمایت کنند.

وی با تقدیر از فعالیت های به خصوص برای ایام اربعین، تصریح کرد: مردم و مسئولان استان ایلام در میزبانی زائران اربعین زبانزد کشور است./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار