رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر ایلام:
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر ایلام گفت: اولین چمن مصنوعی فوتبال شهر ایلام در جهت محرومیت‌زدایی و جلوگیری از افزایش ناهنجاری‌های اجتماعی و همچنین توسعه ورزش همگانی بخصوص در بین جوانان، در پارک هفت‌تیر و با اعتباری بیش از ۴ میلیارد ریال احداث می‌شود.
کد خبر: ۱۱۶۴۹۰۲
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۰ 01 May 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ حمید مجیدی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر ایلام، بیان داشت: اولین چمن مصنوعی فوتبال شهر ایلام در پارک هفت تیر منطقه خیام شهر ایلام با اعتباری بیش از ۴ میلیارد ریال احداث می‌شود.

وی افزود: با رایزنی‌های صورت گرفته کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر، همکاری شهردار ایلام و دیگر مدیران ذیربط جهت محرومیت‌زدایی و جلوگیری از افزایش ناهنجاری‌های اجتماعی و همچنین توسعه ورزش همگانی بخصوص در بین جوانان این زمین احداث می‌شود.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر ایلام، ادامه داد: امیدواریم این مهم گامی بلند در جهت ارتقاع سطح فرهنگ عمومی در مناطق مختلف شهر ایلام و محرومیت‌زدایی مناطق و همچنین توسعه ورزش در بین جوانان ورزش دوست باشد و شهرداری در گام‌های بعدی، دیگر مناطق مختلف شهری را پوشش دهد.

مجیدی خاطرنشان کرد: شورای شهر و شهرداری ایلام در جهت توسعه همه جانبه شهر ایلام حدود ۴۰ پروژه تعریف شده از جمله جدول‌کشی و آسفالت مناطق حاشیه شهر ایلام که به تازگی به شهر الحاق شده‌اند و از مطالبات بحق مردم است، را در دست اقدام دارد.

وی تصریح کرد: نهضت آسفالت، تعریض چند خیابان جهت سهولت و دسترسی مردم به معابر اصلی و جلوگیری از ترافیک نقاط مطرح شده و پروژه‌های دیگر که انشاءالله مردم عزیز شاهد اجرای آن‌ها خواهند بود.

مجیدی در پایان یادآور شد: انتظار می‌رود مسئولین دستگاه‌های مختلف اجرایی در جهت توسعه همه جانبه شهری با شورای شهر و شهرداری همکاری لازم را داشته باشند تا شاهد پویایی هر چه بیشتر شهر ایلام باشیم./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار