رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان از اعمال محدودیت‌های مقطعی در برخی از نقاط شهر اصفهان در ۲ روز و شب تاسوعا و عاشورا برای نظم بخشی به معابر شهری خبر داد.
کد خبر: ۱۱۱۶۸۷۸
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۶ 25 July 2023

سرهنگ محمدرضا محمدی از شهروندان خواست تا کمال همکاری را با ماموران پلیس راهور و پلیس یاران مُحرم داشته باشند.

وی اظهار داشت: پلیس راهور با همکاری پلیس یاران مُحرم و مسوولان هیات‌های عزاداری اباعبدالله الحسین(ع) برای انتظام بخشی به معابر شهری در تاسوعا و عاشورا می‌کوشند.

وی اظهار داشت: به همین مناسب، تمام ماموران ما در آمادگی کامل بسر می‌برند تا وضعیت خوبی را برای برگزاری باشکوه عزاداری‌های خالصانه مردم در سوگ مصیبت حضرت اباعبدالله الحسین و یاران باوفایش در شب‌های دهه اول ماه مُحرم برقرار سازند.

رئیس پلیس راهور اصفهان، هماهنگی مسوولان هیات‌های عزاداری با پلیس راهور قبل از راه‌اندازی دسته‌جات در سطح شهر را خواستار شد و گفت: از مسوولان هیات‌ها می‌خواهیم تا قبل از حضور دسته‌جات خود در خیابان‌ها با پایگاه‌های پلیس راهور منطقه خویش هماهنگی کنند تا هم مسیر برای آنها هموار شود و هم مردم پشت بار ترافیک نمانند.

وی خاطرنشان کرد: رانندگان نیز بدانند که این محدودیت ها بخاطر حضور دستجات عزادار در برخی از خیابان‌ها ایجاد شده است و با ماموران همکاری کنند و بکوشند از معابر اطراف برای رفتن به مقاصد خود استفاده کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار