رئیس پلیس راهور کرمانشاه خبر داد؛
رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه گفت: تمهیدات ویژه ترافیکی به منظور برقراری نظم و امنیت ترافیکی در ایام تاسوعا و عاشورا حسینی در کرمانشاه و شهرستان‌های تابعه اجرا می‌شودـ
کد خبر: ۱۱۱۶۸۸۱
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۸ 26 July 2023

محمد حیدری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه، اظهار کرد: به منظور تسهیل در امر عبور و مرور و انضباط ترافیکی، پلیس راهور تمهیدات ترافیکی و محدودیت‌هایی را در نظر گرفته است.

وی افزود: در این راستا پلیس راهور تدابیر و تمهیدات ویژه را برای برگزاری مراسم عزاداری در این ایام و شب‌های تاسوعا و عاشورای حسینی با همکاری سایر دستگاه‌های متولی در نظر گرفته تا با آمادگی کامل و با تجهیزات در اختیار، روان سازی ترافیکی را برای تردد عزاداران و هیئات مذهبی در دستور کارقرار دهد.

رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه تصریح کرد: از مسئولین هیئات مذهبی و عموم شهروندان انتظار داریم در جهت ایمنی تردد عابران و توجه بیشتر رانندگان به تردد عابران پیاده در مسیر‌ها و راه‌ها به خصوص در شب‌ها، قوانین راهنمایی رانندگی را رعایت کنند.

رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: عزاداران از تداخل خودرو‌ها و موتورسیکلت‌ها به داخل جمعیت هیئات خودداری و در روز تاسوعا و عاشورا از ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده کنند و ظرفیت معابر را برای تردد هیئات عزاداری باز نگه دارند.

وی گفت: در زمان اعمال محدودیت و ممنوعیت‌های ترافیکی از معابر مجاور و جایگزین استفاده و از توقف در معابر پیرامونی و در محدوده ۱۰۰ متری تکایا، مساجد و هیئات خودداری کنند.

رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه درباره ممنوعیت ها‌ی ترافیکی ایام تاسوعا و عاشورای حسینی بیان کرد: محدودیت و ممنوعیت‌های ترافیکی با توجه به شرایط و موقعیت ترافیکی هر محل به صورت مقطعی و توسط عوامل پلیس راهور مستقر در محل اجرا می‌شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار