کد خبر: ۱۱۱۷۳۹۷
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۰ 31 July 2023

به گزارش تابناک مازندران ، نماینده ولی فقیه در مازندران تحت پوشش قرار دادن بیش از ۱۲میلیون نفر توسط بیمه سلامت را خدمتی دانست که منشا برکات زیادی است و گفت: جهاد تبیین همان حدیث خدمت است و هیچ خدمتی بالاتر از خدمت به بیماران نیست، خدمت مهم است و احساس خدمت مهم‌تر است، ما احساس خدمت را باید زنده کنیم،

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در مازندران، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی امروز در دیدار با دکتر حسین رنجبران معاون برنامه‌ریزی مدیریت و توسعه منابع سازمان بیمه سلامت کشور، ضمن عرض تسلیت ایام، اظهار کرد: بیمه سلامت طی چند سال اخیر منشا برکات زیادی شده است.

وی با اشاره به تحت پوشش قرار دادن ۱۲ میلیون نفر توسط بیمه سلامت در کشور، افزود: جهاد تبیین همان حدیث خدمت و نعمت است، گاهی برخی دشمنانِ با انصاف و با وجدان دارند اما ما دشمنانی بسیار ناجوانمرد داریم.

آیت الله محمدی لائینی با بیان اینکه نظام انقلاب اسلامی خدمات زیادی ارائه داده است، گفت: در حال حاضر تمام روستاهای مازندران بالای ۲۰ خانوار از امکانات شهری اعم از برق، گاز، آب، جاده و غیره برخوردار هستند که اینها خدمات برجسته نظام است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه دشمن در مقابل خدمات نه تنها چیزی نمی‌گوید بلکه سعی می‌کند که ضعف‌ها را چند برابر نشان داده و سیاه‌نمایی کند، عنوان کرد: متاسفانه نحوه اطلاع‌رسانی ما از خدمات نیز برجسته نیست‌.

این مسئول خاطرنشان کرد: خدمت مهم است و احساس خدمت مهم‌تر است، ما احساس خدمت را باید زنده کنیم، در کنار کم‌کاری، ضعف‌ها و خیانت‌هایی که صورت گرفته است باید بیشتر از خدمات انقلابی بگوییم.

وی یادآور شد: هر چه که انجام دهیم در مقابل شایستگی‌های این ملت و نعمت بزرگ جمهوری اسلامی هیچ است، بزرگترین عنایت خدا به ما این است که مهمترین خدمت خود را هیچ بدانیم و برایش استغفار کنیم، باید ضعف‌ها را ببینیم نه خدمت خودمان را.

آیت الله محمدی لائینی در پایان با بیان اینکه همه مردم محتاج به خدمت هستند، اذعان داشت: به‌خصوص بیماران که دارای ضعف‌های جسمی و گاها ضعفای مالی و مادی نیز هستند و هیچ خدمتی بالاتر از خدمت به بیماران نیست‌. 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار