رییس فدراسیون تیراندازی گفت: خانه تیراندازی در ۲ هزار روستای کشور با هدف کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه دایر می شود.
کد خبر: ۱۱۱۷۶۹۴
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۴ 01 August 2023

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا، مرتضی قربانی روز سه شنبه در مجمع انتخابات هیات تیراندازی استان کرمانشاه افزود: تاکنون در ۹۳ روستای کشور این خانه های تیراندازی دایر شده و برنامه ریزی شده در مرحله نخست در هر استان سه روستا شناسایی و صاحب خانه تیراندازی شوند.

وی اضافه کرد: وسایل و تجهیزات مورد نیاز از جمله تفنگ و سیبل تیراندازی نیز در این خانه های تیراندازی دایر خواهد شد.

رییس فدراسیون تیراندازی با بیان اینکه تیراندازی یک رشته دینی محسوب می شود که پیامبر گرامی اسلام نیز بر یادگیری آن تاکید داشته اند یادآور شد: در همین راستا این فدراسیون تصمیم گرفته است ۱۰۰ هزار نفر ورزشکار را در کشور در این رشته سازماندهی کند.

قربانی با تاکید بر معرفی بیشتر این رشته در جامعه ادامه داد: تیراندازی تاکنون در مسابقات مختلف بین المللی موفق به کسب ۱۹۰ مدال شده که یکی از این مدال ها مدال طلای المپیک توکیو بوده است.

وی با بیان اینکه استان کرمانشاه یکی از استان های مستعد در رشته تیراندازی در کشور است گفت: این استان علاوه بر داشتن ورزشکاران خوبی در این رشته از امکانات و سالن های بسیار خوبی نیز برخوردارست که در کمتر استانی در کشور وجود دارد.

رییس فدراسیون تیراندازی بیان کرد: در استان کرمانشاه هم اکنون سالن های بسیار مناسبی در ۱۰ متر، ۱۲۰ متر و ۱۵۰ متر وجود دارد که ارزش آنها بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان است.

وی تاکید کرد: استان کرمانشاه با داشتن این امکانات خوب هم اینک قادر است علاوه بر پذیرای اردوهای مختلف تیم های ملی تیراندازی، میزبان مسابقات بین المللی نیز باشد که در تلاش هستیم امسال در این استان برگزار شود.

قربانی در ادامه بر توجه بر استعدادیابی ، جذب اسپانسر و آموزش تاکید کرد و یادآور شد: در آینده ای نزدیک یک دوره اردوی کشوری استعدادیابی برای این رشته را در استان کرمانشاه برگزار خواهیم کرد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار