نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: شورای هماهنگی تبلیغات باید در بین مردم و دلسوزان انقلاب در تمامی عرصه‌ها حضور آگاهانه و فعالانه داشته‌ باشد.
کد خبر: ۱۱۱۷۷۶۱
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۱ 01 August 2023

به گزارش تابناک مرکزی ،آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی  در دیدار با اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی که به مناسبت ۱۲ مردادماه سالروز پایه گذاری این شورا توسط امام راحل(ره) برگزار شد ، افزود: شورای تبلیغات اسلامی سه مسئولیت مهم شامل برگزاری بزرگداشت‌ها در طول سال، برگزاری برنامه‌ها بر اساس شرایط ویژه کشور و حضور گسترده و مستمر در بین مردم دارد.

وی ادامه داد: دائم الحضور بودن شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در بین مردم از جمله وظایف مهم این شورا بوده و این نهاد انقلابی باید در تمامی عرصه‌ها برای خنثی کردن توطئه‌های دشمنان حضور آگاهانه و فعال داشته‌ باشد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: شورای تبلیغات اسلامی در شرایط حساس، خاص و ویژه از جمله توهین به قرآن و مسجد قدس وظیفه دارد بر اساس ضرورت‌ها عمل کند.

آیت الله دری نجف آبادی با یادآوری تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی توسط امام خمینی(ره) گفت: امام راحل(ره) نهادهای مهمی را بر اساس ضرورت‌ها پایه گذاری کردند که هریک از این نهادها برکات بسیاری را برای کشور، اسلام و قرآن به همراه‌داشته‌اند.

وی خاطرنشان کرد: منافقان و دشمنان اسلام و قرآن قصد داشتند، ارتش جمهوری اسلامی ایران را در ابتدای پیروزی انقلاب منحل کنند که امام خمینی(ره) در روز بیست و نهم فروردین ماه با صدور پیامی از ارتش حمایت کردند.

آیت الله دری نجف آبادی گفت: امام خمینی(ره) ابتدای انقلاب اگر با انحلال ارتش جمهوری اسلامی ایران موافقت می کردند کشور در آن دوران از نظر دفاعی خلع سلاح می شد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اظهار کرد: ارتش و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس و عملیات مرصاد که منافقان پس از پذیرش قطعنامه ۵۹۸ تبانی کرده بودند تا تهران پیش بیایند خوش درخشیدند و منافقان را زمین گیر و به هلاکت رساندند.

آیت الله دری نجف آبادی افزود: استان مرکزی نیز در این عملیات ۳۷ شهید والامقام را تقدیم اسلام و قرآن کرد.

وی مجریان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را تابلوی امام خمینی(ره)، رهبر معظم انقلاب، انقلاب اسلامی و عشق به رهبری عنوان کرد و گفت: این شورا باید مجریان شایسته و افرادی که نقطه ضعفی نداشته باشند برای ارتباط با مردم و سایر نهادها انتخاب کند.

امام جمعه اراک اظهار کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی باید با حضور گسترده در بین مردم پاسخگوی نیازهای مردم و فعالان اجتماعی در حوزه‌های مختلف باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار