فردا رسانه های استان با هر دیدگاه و سلیقه ای با ارایه پیشنهادات و طرح های علمی قابل اجرا در استان ،مسیری ارزشمند برای پربار نمودن این سفر مهم پیش روی سیاستگذاران استان ترسیم خواهند کرد .
کد خبر: ۱۱۱۷۹۸۶
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۷ 02 August 2023



تابناک ایلام علی اصغر اسدی::آنگونه که استاندار ایلام امروز اعلام کردند ،در کمتر از ده روز دیگر رییس جمهوری اسلامی ایران برای بار دوم میهمان ما ایلامیان خواهد بود.

بطور قطع سفر نفر دوم نظام و رییس دستگاه اجرایی کشور به استان از طریق کمک به رفع نواقص و کاستی ها ،سرعت بخشی به برنامه ها و طرح ، تکمیل طرح های نیمه تمام ومهمتر از آن اتخاذ تصمیمات مقتضی بمنظور کمک به توسعه استان از جنبه های گوناگون حائز اهمیت باشد.

از اینرو باید اهتمام ویژه به این سفر بسیار مهم و ارزشمند در دستور کار تمامی نخبگان ،فعالان رسانه ، صاحبنظران و دغدغ مندان استان با هر نگاه و سلیقه ای قرار گیرد

تحرکات ،جلسات و رایزنی های  فشرده استاندار و مدیران دستگاههای اجرایی در استان ،جلسات متعدد و رایزنی های فشرده استاندار با مدیران سطح کلان و همچنین نخبگان و صاحبنظران استان از دانشگاهیان گرفته تا فضلا و علما بیانگر اهمیت این سفر و تاثیر همه جانبه آن بر حوزه های گوناگون استان است .

پس از جلسات مهم استاندار با اساتید دانشگاه ،نخبگان و صاحبنظران حوزه اقتصاد ،اینک نوبت به فعالان رسانه ،خبرنگاران و مدیران مسوول خبرگزاری ها ،پایگاههای خبری و رسانه های مکتوب رسیده تا با نقش آفرینی در این مسیر ارزشمند ،دستان مسولین استان در این سفر مهم را پر نمایند

بدیهی است استان ایلام از ظرفیت های بالقوه بسیار ارزشمندی برخوردار است که بالفعل شدن آنها می تواند بیش از پیش بعنوان پیشرانی  توسعه ای استان را به سرمنزل مقصود برساند.

ظرفیت ها و مزیت های بیشماری که بخش قابل توجهی از آنان از سوی مدیران ارشد و دلسوز استان شناسایی و کشف و شناسایی و لازمه شناسایی دیگر ظرفیت ها بمنظور بالفعل سازی نقش تمامی دلسوزان و دغدغع مندان را می طلبد.

بطور قطع فعالان رسانه ،خبرنگاران و فعالین این حوزه برجسته ترین ابزار تحقق توسعه جامعه در تمامی حوزه ها قلمداد می شوند.

نقش آفرینی آنان در شناسایی آسیب ها ،نقاط ضعف و قوت و  اشراف آنان به مسایل و مشکلات از یک سو و شناسایی راهکارها و در اختبار داشتن پیشنهادات سازنده  برای برون رفت از مشکلات در سوی دیگر ،آنان را به تاثیرگذار ترین ابزار برای سرعت بخشی به روند توسعه استان تبدیل کرده است.

از اینرو با درک این جایگاه و تاثیر گذاری رسانه های استان است که مدیریت ارشد استان در آستانه سفر رییس جمهور محترم به ایلام. کسب دیدگاه اصحاب رسانه و مشورت گیری از آنان را به بعنوان یک ضرورت برنامه ریزی نموده اند.

بنابراین انتظار می رود رسانه ها و اهل قلم و معرفت استان که دغدغه توسعه استان در ذات آنان نهادینه شده است ،با تمرکز بر منافع استان و کنار گذاشتن اختلاف دیدگاهها ،یاریگر مجموعه مدیریت استان برای پربار نمودن این سفر مهم باشند.

آنان که همواره دغدغه مندانه مسایل و مشکلات  استان را به قلم کشیده و با ارایه پیشنهادات سازنده مسیر برون رفت از مشکلات را برای تصمیم گیران هموار کرده اند ،باردیگر در آستانه سفر رییس جمهوری به استان، اهتمام و احترام به منافع استان را به نمایش خواهند گذاشت .

 فردا رسانه های استان با هر دیدگاه و سلیقه ای با ارایه پیشنهادات و طرح های علمی قابل اجرا در استان ،مسیری ارزشمند برای پربار نمودن این سفر مهم پیش روی سیاستگذاران استان ترسیم خواهند کرد .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار