قیمت جدید نان در نانوایی‌هایی سوپر آزاد و سهمیه تخصیص آرد شهرستان‌ها در جلسه شورای آرد و نان استان تعیین شد.
کد خبر: ۱۱۱۸۰۴۵
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۴ 03 August 2023

به گزارش تابناک گلستان به نقل از ایسنا، محمد برزعلی رئیس سازمان جهاد کشاورزی گلستان صبح پنجشنبه ۱۲ مرداد در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: از این پس قیمت نان سنگک با وزن ۶۰۰ گرم هر عدد ۹ هزار تومان، بربری با وزن ۵۰۰ گرم هر عدد ۷ هزار و ۵۰۰ تومان و تافتون با وزن ۲۰۰ گرم هر عدد ۴ هزار تومان خواهد بود.

هم‌چنین محمد دهنوی معاون برنامه‌ریزی امور اقتصادی استاندار گلستان در گفتگو با خبرنگاران در خصوص سهمیه نانوایی‌های سوپرآزادی که تخلف کرده بودند، گفت: تصمیم گرفتیم سهمیه نانوایی‌های متخلف را در اسرع وقت باطل کنیم و روند باطل شدن جواز آنان را سرعت بدهیم.

وی ادامه داد: بیش از ۳۰ نانوایی سوپر آزاد متخلف در استان شناسایی شده‌اند که پیش‌بینی می‌شود عدد نانوایی‌های متخلف به ۵۰ عدد برسد و جواز فعالیت همه آن‌ها در آینده نزدیک باطل خواهد شد.

این مقام مسئول عدم خرید آرد توسط نانوایی‌های سوپر آزاد از طریق سامانه آرد غله و فروش نان با قیمت بالاتر از قیمت مصوب سوپرآزاد‌ها را عمده تخلف نانوایی‌های متخلف سوپرآزاد در سطح استان اعلام کرد و گفت: در جلسه اخیر شورای آرد و نان آخرین وضعیت صفوف نانوایی‌ها، سهمیه تخصیص آرد شهرستان‌ها، میزان مصرف هر شهرستان و میزان رضایت‌مندی مردم از نان تولید شده بررسی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار