مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان گفت: به منظور رفع مشکل افت فشار شبکه توزیع، طرح اضطراری خط انتقال آب شرب در مناطق دارای مشکل شهر کرمان اجرا شد.
کد خبر: ۱۱۱۸۳۹۹
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۵ 05 August 2023

به گزارش تابناک کرمان به نقل از ایسنا، علیرضا عبدیان صبح امروز ۱۴ مردادماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اجرای این طرح با هدف رفع مشکل افت فشار شبکه توزیع آب در محدوده شهرک‌های صفائیه، ثامن یک و دو، بنی‌هاشم و بیست متری اول، دوم و سوم خیابان امام سجاد شهر کرمان انجام شد.

او افزود: به دلیل رشد جمعیت در برخی از مناطق شهر و ضرورت تامین آب شرب با کیفیت و کمیت مطلوب، طرح اضطراری خط انتقال آب شرب اجرا شد.

عبدیان ادامه داد: این طرح شامل لوله گذاری ۳۳۰۰ متر لوله ۲۵۰ چدن داکتیل است که با عبور از معابر خیابان‌های پیرانشهر، شهدا، مدیریت، بلوار سجادیه، حکیم، فیروز آباد، عرض بلوار دادبین، عرض بزرگراه امام رضا از ابتدای اردیبهشت ماه امسال در سه شیفت کاری اجرا و وارد مدار بهره‌برداری شد و جمعیتی بالغ بر ۲۰ هزار نفر را پوشش داد.

مدیرعامل آبفای استان کرمان هزینه اجرای این طرح را بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال عنوان و تصریح کرد: امیداواریم با اجرای این طرح، ضمن تعدیل فشار شبکه توزیع آب شرب مناسب برای شهروندان، آمار شکستگی، کمبود آب و سایر مشکلات مرتبط نیز به صورت قابل توجهی کاهش یابد.

برچسب ها: کرمان ، آب شرب ، آب رسانی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار