بخشدار خارگ بوشهر:
بخشدار خارگ استان بوشهر گفت: با توجه به جدی عزم دولت تدبیر و امید برای توسعه جزیره خارگ بسته پیشنهادی توسعه آن تدوین است.
کد خبر: ۱۱۱۸۶۷
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۲ 14 October 2015
تابناک بوشهر: عسکر زارعی روز چهارشنبه در نشست شورای اداری شهرستان بوشهر افزود: دراین ارتباط با حضور چند گروه کارشناس درحوزه وزارت نیرو مسائل و مشکلات جزیره خارگ در بخش آب، برق و فاضلاب بررسی شده است.

وی اضافه کرد: برای آسان سازی رفت و آمد مردم جزیره خارگ دو فروند کشتی در مسیر بوشهر- خارگ و دو فروند کشتی نیز در مسیر بوشهر - گناوه فعالیت می کنند.

زارعی اظهارکرد: همچنین یک قطعه زمین به مساحت 200 مترمربع در جزیره خارگ برای احداث یک مرکز تخصصی دهان و دندان در نظر گرفته شده است.

وی در باره اورژانس هوایی خارگ گفت: برای انجام اورژانس هوایی در روزمشکلی وجود ندارد ولی به دلیل نبود بالگرد شب پر، معاونت تامین اجتماعی با سازمان هوا فضای سپاه برای تامین بالگرد شب پر وارد مذاکره شده است.

زارعی بدون اشاره به میزان تخصیص اعتبارات جزیره خارگ گفت: رشد سه برابری اعتبارات این بخش در سال جاری بیانگر عزم دولت برای ایجاد تحول در این جزیره است.

جزیره خارگ از توابع شهرستان بوشهر با 20 هزار نفر جمعیت بزرگترین پایانه صادرات نفت کشور است که در فاصله 57 کیلومتری شمال غرب بوشهر در آبهای خلیج فارس واقع است.

مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان بوشهر در این نشست گفت: استاندارد سازی آسانسورها، شهرهای بازی، پیست های موتورسواری، جایگاه سی ان جی برای تامین امنیت مردم ضروری است.

بهره مند با تاکید بر ضرورت استفاده از مصالح ساختمانی استاندارد افزود: برخی از اداره ها و دستگاههای اجرایی در اجرای پروژه ها از مصالح ساختمانی غیر استاندارد استفاده می کنند که این امر خطرناک و حادثه ساز است.

وی بر ضرورت استفاده از کالاهای ایرانی با نشان استاندارد در دستگاههای اجرایی تاکید کرد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار