استاندار خراسان شمالی با تاکید بر اینکه خبرنگاران رکن توسعه استان هستند، گفت: مطالبات این قشر دغدغه‌مند پیگیری می‌شود.
کد خبر: ۱۱۱۹۱۶۲
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۹ 08 August 2023

به گزارش تابناک خراسان شمالی و به نقل از مهر، محمدرضا حسین نژاد ظهر سه شنبه در دیدار با خبرنگاران خراسان شمالی که در محل سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار داشت: خبرنگاران را از ارکان مهم شتاب بخشی اهداف دولت و توسعه استان می‌دانیم.

استاندار خراسان شمالی دفاتر روابط عمومی در دستگاه‌های اجرایی را، همزمان دفتر خبرنگاران دانست و گفت: این تعامل باید صمیمانه تداوم یابد.

وی بر پیگیری جدی مطالبات و رفع مشکلات خبرنگاران تاکید کرد و افزود: به صورت دستوری به دستگاه‌های اجرایی استان، موضوع پیگیری مطالبات ابلاغ خواهد شد.

حسین نژاد بر پیگیری مسکن خبرنگاران نیز تاکید و اظهار داشت: کار خبرنگاران را خارج از نوبت و در راستای اجرای قانون و اختیارات استاندار، حل خواهیم کرد.

حسین نژاد در ادامه گفت: برای حوزه مسکن خبرنگاران هیچ عذری جهت کوتاهی در آن را نمی‌پذیرم.

وی اهمیت کار خبرنگاران را مورد توجه قرار داد و بیان کرد: خبرنگاران با حداقل‌ها کار می‌کنند که این موضوع نشان از شوق و ذوق آن‌ها به این حرفه است، اما در خراسان شمالی با خلاقیت‌ها و ایده‌ها می‌توان حمایت مالی از خبرنگاران را در چهارچوب قانون ساماندهی کرد.

وی بر تقویت جایگاه خبرنگاران و عدم شکایت از خبرنگاران از سوی دستگاه‌های اجرایی نیز تاکید کرد و در ادامه اظهار داشت: استقلال سه قوا رسمیت دارد، اما عدم شکایت از خبرنگاران از سوی دستگاه‌های اجرایی باید وجود داشته باشد و قلم خبرنگاران در راه حق و خدمت به مردم باشد.

استاندار خراسان شمالی خبرنگاران را افرادی دغدغه‌مند دانست و گفت: خبرنگاران به دنبال تحول در جامعه و دستگاه‌های اجرایی هستند، اما بزرگ نمایی مشکلات گاه می‌تواند موجب ضعف و ناامیدی در جامعه شود.

وی خاطرنشان کرد: از ظرفیت همه اصحاب رسانه استان استفاده شود تا جهاد تبیین و امید آفرینی را شاهد باشیم.

وی به مانور بزرگ سیاسی انتخابات اشاره و بیان کرد: حضور مردم و مشارکت حداکثری با قلم رسانه‌ها در انتخابات رقم خواهد خورد، زیرا قلم خبرنگاران می‌تواند در جهت امید آفرینی و اطلاع رسانی به مردم از دسیسه‌های دشمنان به کار رود.

استاندار خراسان شمالی در پایان سخنان خود اظهار داشت: هدف اصلی ما پیگیری مطالبات مردم استان است و با تدبیر دستگاه‌های اجرایی خواسته‌ها را پیگیری می‌کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار