معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت:در جنگ روایت‌ها لحظه‌ها تعیین کننده‌اند و به عنوان یک خبرنگار تراز انقلاب و متعهد باید به وظیفه خود عمل کنیم.
کد خبر: ۱۱۱۹۴۳۹
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۳ 10 August 2023

به گزارش تابناک مرکزی؛بهنام نظری در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار اظهار داشت:زحمات خبرنگاران همسنگ رزمندگانی است در دفاع از ناموس و تمامیت ارضی در میدان جنگ سخت و در خط مقدم جان خود را کف دست گذاشته بودند و اگر نبودند خبرنگاران، تصاویر زیبایی که در امروز مشاهده می‌کنیم نبود و این رسالت مهم همچنان ادامه دارد.

وی افزود:گر امروز توپ و تانکی وجود ندارد اما پروپاگاندای رسانه‌ای و شبیخون فرهنگی دشمن کار را سخت‌تر وظیفه‌ را سنگین‌تر کرده است.

نظری با بیان اینکه اگر امروز توپ و تانکی وجود ندارد اما پروپاگاندای رسانه‌ای و شبیخون فرهنگی دشمن کار را سخت‌تر و وظیفه‌ را سنگین‌تر کرده است ،گفت:مروز قدم های آلوده به نفاق و فتنه در فضای مجازی اذهان را در عرصه جنگ ترکیبی در می نوردد و اینجا خبرنگان سربازان خط مقدم جبهه جهاد تبیین هستند که باید با روشنگری در مقابل جنگ شناختی دشمن ایستادگی کنند.

ایشان نیز در ادامه افزود:در جنگ روایت‌ها لحظه‌ها تعیین کننده‌اند و به عنوان یک خبرنگار تراز انقلاب و متعهد باید به وظیفه خود عمل کنیم.

معاون سیاسی امنیتی استان همچنین گفت:در اغتشاشات سال گذشته روزانه بالغ بر ۵۰ هزار دروغ از سوی رسانه های معاند منتشر می‌شد و برای خنثی سازی این توطئه دشمن مجموعه اطلاعاتی، امنیتی و انتظامی استان در کنار رسانه‌ها خواهند بود و در این عرصه چشم امید ما به خبرنگاران است.


در استان مرکزی سابقه و روحیه انقلابی در همه اقشار وجود دارد و مفتخرم که بسیاری از شهدای رسانه هم متعلق به این استان هستند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار