خطیب جمعه کرمان گفت: مجلس تخصص‌های مختلفی می‌خواهد و نخبگانی که توانمند هستند پیش قدم شوند و ثبت نام کنند.
کد خبر: ۱۱۱۹۶۹۷
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۲ 11 August 2023

به گزارش تابناک کرمان و به نقل از مهر، حجت الاسلام مهدی عرب پور در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرمان با اشاره به آغاز پیش ثبت نام داوطلبان حضور در انتخابات مجلس اظهار کرد: مجلس تخصص‌های مختلفی می‌خواهد و نخبگانی که توانمند هستند پیش قدم شوند و ثبت نام کنند.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در مورد انتخابات گفت: از الان همه کسانی که می‌توانند در افزایش مشارکت مردم نقش آفرین باشند از جمله احزاب وارد عمل شوند؛ امیدافرینی کنند و مسئولان هم با خدمت رسانی بیشتر و جلب رضایت مردم در جهت افزایش مشارکت مردم تلاش کنند.

نماینده، ولی فقیه در استان کرمان اضافه کرد: با همدلی همه مردم یک انتخابات با مشارکت بالا برگزار شود.

خطیب جمعه کرمان همچنین سالگرد شهادت امام سجاد (ع) را با استناد به یکی از روایت‌ها گرامی داشت و گفت: ایشان از لحظه شهادت امام حسین (ع) مسؤلیت امامت جامعه را برعهده داشتند و توانستند با همراهی حضرت زینب انقلاب کربلا و حادثه عاشورا را زنده نگهدارند و ما تلاش‌های تربیتی و مکارم اخلاق ایشان را در کتاب صحیفه سجادیه به خوبی می‌بینیم.

وی با اشاره به ۲۳ مرداد روز مقاومت اسلامی و همچنین بزرگداشت شهدای مدافع حرم اضافه کرد: ما مدیون رزمندگان و شهدا هستیم چرا که اسلام از ابتدا با مقاومت به پیروزی رسیده و همچنان با مقاومت و پایداری شعاع اسلام در حال گسترش است.

حجت الاسلام عرب پور در بخش دیگری از خطبه‌ها با اشاره به نشانه‌های نفاق و منافقین گفت: قرآن و روایات اسلامی منافقین را اهل دروغ تزویر و منفعت طلب می‌دانند که خلف وعده می‌کنند و در امانت خیانت می‌کنند و در تاریخ انقلاب اسلامی هم به خوبی چهره منافقین به ویژه در همراهی با دشمن در دفاع مقدس برای ملت ما روشن شده است و منافقین همچنان با دروغ پراکنی در فضای مجازی در حال خیانت به کشور مردم و نظام هستند و ملت حتماً فریب این افراد را نخواهند خورد.

برچسب ها: کرمان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار