مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان‌شمالی از آغاز داوری، مرحله استانی شانزدهمین دوره رقابت مسابقات قرآنی مدهامتان در این استان خبر داد و گفت: 222 فعال قرآنی از کانون‌های مساجد استان برای شرکت در این دوره آثار خود را در سامانه بچه‌های مسجد ثبت کردند و رقابت می‌کنند.
کد خبر: ۱۱۲۰۱۳۵
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۴ 13 August 2023

به گزارش تابناک خراسان‌شمالی و به نقل از خبرگزاری فارس، ظهر امروز حجت‌الاسلام و المسلمین حبیب‌الله پاکدامن، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد خراسان‌شمالی در گفتگو با رسانه‌ها اظهارکرد: داوری مرحله استانی آثار رسیده به شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان که از سوی حافظان، قاریان، موذنین و مکبرین فعال در کانون‌های مساجد خراسان‌شمالی در سامانه بچه‌های مسجد ثبت شده، آغاز شد.

وی گفت: ۲۲۲ فعال قرآنی در سه رده سنی کودکان زیر ۷ سال، نوجوانان رده سنی ۷ تا ۱۶ سال و جوانان نیز برای فعالان قرآنی ۱۷ تا ۳۰ سال با هم رقابت می‌کنند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد خراسان‌شمالی افزود: این مسابقات ویژه اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد است که پیش از این و در موعد مقرر به سامانه بچه‌های مسجد به آدرس bachehayemasjed.ir مراجعه و آثار خود را دراین سامانه ثبت کردند.

حجت الاسلام پاکدامن اعلام کرد: این دوره از مسابقات در دو بخش کلی ویژه اعضاء در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت تقلیدی، مفاهیم، اذان، قرائت ترتیل، حفظ کل، حفظ جزء ۳۰، مکبّری، قرائت نماز، استعدادیابی، معارف اهل‌بیت و نیز بخش کانونی در رشته‌های طرح مسجد پایگاه قرآنی، طرح تلاوت نور و تولیدات هنری در دستور کار قرار گرفته و داوری می‌شود.

وی بیان داشت: حجت الاسلام «محمدرضا محمدی»، «مجید رمضانی کاوانلو» و «فاطمه بابایی» آثار رسیده در رشته‌های مختلف را این دوره از مسابقات را داوری کردند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد خراسان‌شمالی اظهار داشت: آزمون در رشته‌های مفاهیم قرآن کریم، حفظ جزء ۳۰ و معارف اهل بیت علیهم السلام، ویژه افرادی که پیش از این به صورت مجازی برگزار شد.

حجت الاسلام پاکدامن گفت: مسابقات قرآنی مدهامّتان به صورت غیر حضوری و از طریق بارگذاری اثر در سامانه بچه‌های مسجد برگزار می‌شود و شرط احراز رتبه در مرحله استانی و کشوری، کسب حداقل ۷۰ درصد کل امتیازات رشته مورد نظر است.

وی خاطرنشان کرد: اسامی برگزیدگان استانی پس از اتمام داوری و متعاقبا اعلام می‌شود.

برچسب ها: خراسان شمالی ، رقابت
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار