رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان: همه دستگاه های خدمات رسان به خدمات دهی به مردم ساکن در حوزه سد خرسان۳ مکلف شدند.
کد خبر: ۱۱۲۰۴۲۱
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۲ 14 August 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی؛ شاهینی اظهار داشتن : همه‌ی خدمات مورد نیاز مردم در حوزه‌های مختلف به ویژه گاز، مسکن و ... در روستا‌های حوزه سد خرسان ۳ با تصویب شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان عملیاتی می‌شود و دستگاه‌های خدمات رسان شامل بنیاد مسکن، اداره کل آب و فاضلاب، شرکت برق و شرکت گاز استان مکلف به ارائه خدمات به مردم ساکن روستای مذکور هستند

یکی از سد‌های بزرگ در دست اجرای کشورمان سد خرسان سه در مرز کهگیلویه و بویراحمد و چهارمحال و بختیاری با پیشرفت فیزیکی ۱۰ درصد است عملیات اجرایی سد خرسان سه از سال ۸۶ آغاز شده و اکنون در حال اخذ مجوز‌های لازم است.

۱۷ روستای استان کهگیلویه و بویراحمد از جمله “لمای سفلی”، “دزک بالا و پایین”، “مازه گز”، “لمای علیا”، “دره شوره”، “مُنج”، “دشت بز”، “ده پایین”، ” لهسوار”، “دو راه”، “سر سور”، ”ده شیخ”، “سرتنگ”، “کله گه”، ” گل چهرآباد”، “رودشتی”، “کله حمام”، ” سرتل چینگو”، “بیژگن”، “درب کلات محمودی” در مجاورت این سد بوده که با پیگیری‌های انجام شده در حال حاضر مجوز‌های مورد نیاز جهت ارائه خدمات به آن‌ها صادر خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار