مدیر کل آموزش و پرورش کرمانشاه:
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: اجلاس مدیران و رؤسای آموزش و پرورش کشور با شعار معلم تمدن ساز، مدرسه اثر بخش و ایران قوی در استان کرمانشاه به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۲۱۱۵۲
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۴ 18 August 2023

سلمان محمدی در گفتگو باخبرنگار تابناک کرمانشاه اظهارکرد: اجلاس مدیران و رؤسای آموزش و پرورش کشور با شعار «معلم تمدن ساز، مدرسه اثر بخش و ایران قوی» در تهران و البرز به صورت حضوری و در سایر استان‌ها از جمله استان کرمانشاه به صورت ویدئو کنفرانس از ۲۵ الی ۲۷ مرداد ماه برگزار شد.

وی افزود: سی و هفتمین اجلاس مدیران و رؤسای آموزش و پرورش کشور پس از سه روز به کار خود پایان داد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه تصریح کرد: اجلاسی که تمام رؤسای نواحی و مناطق ۲۴ گانه آموزش و پرورش استان کرمانشاه در آن به صورت وبینار حضور داشتند.

وی گفت: در این اجلاس تمام موارد و مباحث حوزه آموزش و پرورش مطرح و بررسی شد که شامل عدالت آموزشی، توسعه سواد آموزی و موضوعات مربوط به مدارس مرزی و عشایری بود.

این مسئول بیان کرد: در این اجلاس رؤسای سازمان‌های نوسازی مدارس، دانشگاه‌های فرهنگیان و آموزش و پرورش استثنایی حضور داشتند.

وی ادامه داد: این اجلاس با هدف تبیین فعالیت‌های آموزش و پرورش در راستای لبیک به مطالبات مقام معظم رهبری که به آموزش و پرورش دادند و بررسی اجرایی شدن مأموریت های ابلاغی از طرف ریاست جمهوری و مقام عالی وزارت برگزار شد.

وی عنوان کرد: بحث تعامل و هماهنگی با دستگاه‌های برون سازمانی و ایجاد وحدت رویه و هماهنگی برای فعالیت‌های آموزش و پرورش در قالب پروژه مهر اجرایی می‌شود.

محمدی تشریح کرد: موضوعاتی از قبیل ساماندهی نیروی انسانی، ثبت نام دانش آموزان، صدور ابلاغ همکاران بررسی شد و برنامه های جانبی هم داشت.

وی خاطر نشان کرد: دستاوردهای این اجلاس در مهر ماه امسال و آغاز سال تحصیلی جدید نمود بیشتری خواهد داشت.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار