فرمانده انتظامی استان قزوین از دستگیری اعضای باند 3 نفره اسناد و مدارک و کشف کلاهبرداری 120 میلیارد ریالی در شهرستان آوج خبر داد.
کد خبر: ۱۱۲۱۳۲۶
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۸ 19 August 2023

به گزارش تابناک قزوین و به نقل از خبرگزاری فارس، سردار علی ابراهیمی اظهار کرد: در پی شکسب خبری مبنی بر اینکه افراد مشکوکی با حضور در دفتر خانه اسناد رسمی در آوج با تهیه اسناد ساختگی و جعل امضا قصد فروش ملک را دارند، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی بلافاصله وارد عمل شدند و ۳ متهم را در دفتر اسناد رسمی دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

فرمانده انتظامی استان قزوین با اشاره به اینکه متهمان در تحقیقات صورت گرفته به بزه انتصابی اعتراف کردند، تصریح کرد: اعضای این باند با شناسایی زمین‌های مورد دار و تنظیم وکالتنامه جعلی اقدام به فروش اموال دیگران کرده و با این روش بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده اند.

سردار ابراهیمی در پایان با اشاره به معرفی متهمان به مرجع قضائی به شهروندان توصیه کرد، معاملات و قرارداد‌های خود را در مراکز رسمی و قانونی انجام دهند و برای اطمینان از اصالت اسناد و مدارک از مرجع صدور آن استعلام بگیرند.

برچسب ها: قزوین ، کلاهبرداری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار